Nest Bank to nowa marka, która wystartuje pod koniec miesiąca w wyniku połączenia Smart Banku i BIZ Banku. Oba są teraz częścią FM Banku PBP. Pierwszy specjalizował się w mobilnej obsłudze klientów indywidualnych, a drugi stawiał na klientów biznesowych.
– Połączenie jest korzystne dla klientów m.in. dlatego, że więcej usług zaproponujemy pod jednym dachem, a ponadto zwiększy się liczba naszych placówek – tłumaczy Bartosz Chytła, pierwszy wiceprezes FM Banku PBP.
Połączenie banków nie będzie miało wpływu na relacje z klientami. Nie ma konieczności podpisywania aneksów do umów w związku ze zmianą nazwy. Wszystkie numery rachunków pozostają bez zmian.
Pod koniec października zmieni się szata graficzna bankowości elektronicznej, ale zostaną zachowane wszystkie dotychczasowe funkcje. Karty debetowe będą wymieniane sukcesywnie. Dotychczasowa karta będzie aktywna aż do czasu, gdy klient aktywuje nową otrzymaną z banku. O zmianach klienci są informowani w osobnej korespondencji. Bezpłatne konto znajdujące się teraz w ofercie Banku Smart, dostępne bez żadnych dodatkowych warunków, przejdzie do oferty Nest Banku.
A co się zmieni? Nowy bank ma być nastawiony na obsługę rodzin (nest w j. angielskim to gniazdo).