Nadal jest grupa klientów, która potrzebuje bezpośredniego kontaktu z nami. Stąd pomysł, by umożliwić klientom dostęp do sieci i urządzeń mobilnych w oddziale, gdzie mogą skorzystać z pomocy naszego pracownika, gdy tego potrzebują – mówi Tomasz Gilowski, dyr. departamentu sprzedaży segment klienta indywidualnego w Alior Banku.
Warto sprawdzić: Sposoby na bezpieczne bankowanie
iKioski w Alior Banku
Bank w tym miesiącu udostępnił klientom iKioski – miejsca w oddziałach dla tych klientów, którzy po raz pierwszy chcą wypróbować bankowość internetową i poznać jej możliwości. Jest tam tablet z dostępem do sieci. To na nim klient może się zalogować i wykonać np. przelew.
Każdy, kto przyjdzie do oddziału może też nauczyć się korzystania z aplikacji mobilnej. Pracownicy mają smartfony z zainstalowaną demonstracyjną wersją aplikacji, by móc pokazać, jak ona działa. – Nasi klienci coraz chętniej korzystają z możliwości, jakie dają bankowość internetowa i aplikacja mobilna. W ciągu roku liczba użytkowników aplikacji wzrosła o 80 proc. Z bankowości internetowej może już korzystać prawie 3 mln naszych klientów – mówi Marek Wasilewski, dyr. zarządzający w Pionie Sprzedaży Klienta Indywidualnego.
Inne banki też oferują pomoc w poznawaniu bankowości internetowej.