- Klient, którego karta utknęła w urządzeniu, powinien się skontaktować ze swoim bankiem i zawnioskować o nową kartę – mówi Anna Strompowska, Partnership Managertę por w Credit Agricole.
Czytaj więcej
Przeterminowaną bądź uszkodzoną kartę możemy oddać do zniszczenia w banku. Jest też opcja samoobsługi.
Tylko ukraińskie zwracają
Pan Mateusz klient banków spółdzielczych pilnie potrzebował wypłacić gotówkę. Jednak w pobliżu nie było bankomatu jego banku, więc skorzystał z urządzenia PKO BP. Ale bankomat kartę połknął, a pieniędzy nie wydał.
– Dlaczego tak się stało, skoro PIN-u nie pomyliłem. Czy właściciel bankomatu odda mi kartę? – zastanawia się mężczyzna.
Sam próbował ustalić. I dowiedział się, że bank nie wydaje kart zatrzymanych w bankomacie - niezależnie od tego, z jakiego powodu doszło do tego zatrzymania.