Reklama

Klienci skarżą się, że Euronet zastawia pułapki. Euronet: „Poszerzamy ofertę”

W mediach społecznościowych pojawiły się skargi klientów na zaskakujące ściąganie opłat za operacje w bankomatach Euronetu i niejasne menu. Sieć tłumaczy, że chodziło o zagraniczną kartę, a menu zmienia się by poszerzać ofertę.

Publikacja: 07.12.2023 16:43

Klienci skarżą się, że Euronet zastawia pułapki. Euronet: „Poszerzamy ofertę”

Foto: Adobe Stock

Niektórzy klienci wypłacający gotówkę z bankomatów sieci Euronet skarżą się, że w menu zastawiona jest na nich „pułapka" powodująca naliczenie opłaty w wysokości 5 zł. W niektórych bankomatach mają pojawiać się bowiem domyślnie opcje „inne usługi” oraz "wypłata gotówki i saldo". Chcący wypłacić wybierają "wypłata gotówki i saldo" powodując sobie problem w postaci dodatkowego kosztu.

„Kolega donosi, że Euronet jeszcze bardziej podkręcił swój interfejs. Żeby nie zapłacić za sprawdzenie salda przy wypłacie z bankomatu trzeba kliknąć "inne usługi". Brawo, brawo, mam nadzieję, że @UOKiKgovPL już się przygląda tym praktykom” – napisał w portalu X (d. Twitter) dziennikarz Pulsu Biznesu Marcel Zatoński prezentując zdjęcia menu bankomatów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Bankowość prywatna
Oszuści atakują osoby płacące telefonami komórkowymi
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Bankowość prywatna
Co się dzieje z kontem bankowym po śmierci właściciela? Niektóre zasady mogą zaskoczyć
Bankowość prywatna
Gotówka na święta? Bank Pekao z atrakcyjną propozycją
Bankowość prywatna
Banki obserwują zapytania o kredyt
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Bankowość prywatna
Limity wypłat gotówki maleją
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama