Klienci skarżą się, że Euronet zastawia pułapki. Euronet: „Poszerzamy ofertę”

W mediach społecznościowych pojawiły się skargi klientów na zaskakujące ściąganie opłat za operacje w bankomatach Euronetu i niejasne menu. Sieć tłumaczy, że chodziło o zagraniczną kartę, a menu zmienia się by poszerzać ofertę.

Publikacja: 07.12.2023 16:43

Klienci skarżą się, że Euronet zastawia pułapki. Euronet: „Poszerzamy ofertę”

Foto: Adobe Stock

Niektórzy klienci wypłacający gotówkę z bankomatów sieci Euronet skarżą się, że w menu zastawiona jest na nich „pułapka" powodująca naliczenie opłaty w wysokości 5 zł. W niektórych bankomatach mają pojawiać się bowiem domyślnie opcje „inne usługi” oraz "wypłata gotówki i saldo". Chcący wypłacić wybierają "wypłata gotówki i saldo" powodując sobie problem w postaci dodatkowego kosztu.

„Kolega donosi, że Euronet jeszcze bardziej podkręcił swój interfejs. Żeby nie zapłacić za sprawdzenie salda przy wypłacie z bankomatu trzeba kliknąć "inne usługi". Brawo, brawo, mam nadzieję, że @UOKiKgovPL już się przygląda tym praktykom” – napisał w portalu X (d. Twitter) dziennikarz Pulsu Biznesu Marcel Zatoński prezentując zdjęcia menu bankomatów.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Bankowość prywatna
Co się dzieje z kontem bankowym po śmierci właściciela? Niektóre zasady mogą zaskoczyć
Bankowość prywatna
Gotówka na święta? Bank Pekao z atrakcyjną propozycją
Bankowość prywatna
Banki obserwują zapytania o kredyt
Bankowość prywatna
Limity wypłat gotówki maleją
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Bankowość prywatna
Masz kredyt albo się starasz? Prześwietlą twoją historię