Klienci skarżą się, że Euronet zastawia pułapki. Euronet: „Poszerzamy ofertę”

W mediach społecznościowych pojawiły się skargi klientów na zaskakujące ściąganie opłat za operacje w bankomatach Euronetu i niejasne menu. Sieć tłumaczy, że chodziło o zagraniczną kartę, a menu zmienia się by poszerzać ofertę.

Publikacja: 07.12.2023 16:43

Klienci skarżą się, że Euronet zastawia pułapki. Euronet: „Poszerzamy ofertę”

Foto: Adobe Stock

Niektórzy klienci wypłacający gotówkę z bankomatów sieci Euronet skarżą się, że w menu zastawiona jest na nich „pułapka" powodująca naliczenie opłaty w wysokości 5 zł. W niektórych bankomatach mają pojawiać się bowiem domyślnie opcje „inne usługi” oraz "wypłata gotówki i saldo". Chcący wypłacić wybierają "wypłata gotówki i saldo" powodując sobie problem w postaci dodatkowego kosztu.

„Kolega donosi, że Euronet jeszcze bardziej podkręcił swój interfejs. Żeby nie zapłacić za sprawdzenie salda przy wypłacie z bankomatu trzeba kliknąć "inne usługi". Brawo, brawo, mam nadzieję, że @UOKiKgovPL już się przygląda tym praktykom” – napisał w portalu X (d. Twitter) dziennikarz Pulsu Biznesu Marcel Zatoński prezentując zdjęcia menu bankomatów.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Bankowość prywatna
Jak uruchomić BLIK na telefon? Co z przelewem wysłanym na numer, którego nie ma w systemie?
Bankowość prywatna
Poważna awaria w PKO BP. Fałszywe informacje o miliardowych stratach
Bankowość prywatna
Wakacje kredytowe z warunkami. Banki czasami odrzucają wnioski
Bankowość prywatna
Blokada użycia karty poza Polską. Ochrona przed oszustami
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Bankowość prywatna
Awaria Blika. Klienci polskich banków mają kłopoty z płatnościami