Automatyzacja procesów w ramach Pekao Connect pozwala na samoczynną wymianę danych między systemami bankowym i finansowo-księgowym klienta według zdefiniowanych harmonogramów połączeń.
Dzięki Pekao Connect w systemie finansowo-księgowym klienta można wykonywać szereg czynności bankowych, takich jak tworzenie i podpisywanie zleceń płatniczych oraz pobieranie wyciągów bankowych i historii operacji. Usługa jest dostępna za pomocą różnych kanałów, co sprawia, że metodę integracji systemów klienta i banku można dopasować do zróżnicowanych potrzeb przedsiębiorstw. Rozwiązanie cechuje najwyższy poziom zabezpieczenia informacji wymienianych między systemami.
Warto sprawdzić: Finansowe machlojki na celowniku robotów
Zastosowanie automatyzacji ogranicza konieczność logowania do systemu bankowości internetowej, eliminuje pracochłonne działania manualne i przyczynia się do podniesienia jakości pracy. Ogranicza ryzyko pomyłek i błędów operacyjnych, a także zwiększa kontrolę pracowników nad przepływami finansowymi firmy. Wykorzystując dostęp do informacji w czasie rzeczywistym, przedsiębiorca może przyspieszyć proces decyzyjny oraz skrócić czas realizacji operacji.
W ramach rodziny produktów Pekao Connect dostępne są różne kanały integracji. Pierwszym z nich jest Web Services, czyli najnowocześniejsze rozwiązanie umożliwiające elektroniczną obsługę rachunków bankowych bezpośrednio z poziomu systemu finansowo-księgowego firmy, bez konieczności częstego logowania do bankowości internetowej PekaoBiznes24.