Aktualizacja: 26.04.2025 06:41 Publikacja: 11.12.2024 05:29
Sprzedawca powinien wydać towar klientowi dopiero wtedy, gdy upewni się, że transakcja kartą płatniczą zakończyła się autoryzacją
Foto: adobestock
– Sprzedawca powinien zgłosić się do swojego agenta rozliczeniowego, który w takiej sytuacji w jego imieniu wysyła do banku wydawcy karty list dobrej woli (GFL – Good Faith Letter) – mówi Przemysław Sobczuk, menedżer zespołu obsługi kart kredytowych w Credit Agricole.
Przyznaje, że takie sytuacje nie zdarzają się u nas często. Credit Agricole otrzymuje kilka takich pism miesięcznie. – Po otrzymaniu go, kontaktujemy się z naszym klientem, żeby otrzymać zgodę na obciążenie jego rachunku. Po odpowiedzi od niego przekazujemy informację do agenta rozliczeniowego – dodaje Przemysław Sobczuk.
Koniec roku i okres świąteczno-noworoczny nie sprzyjają uruchamianiu dużych naborów. Nie oznacza to, że firmy ni...
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju po raz kolejny daje polskim start-upom, mikro- i małym przedsiębiorcom szansę n...
Samodzielne prowadzenie księgowości to przede wszystkim oszczędności i większa kontrola nad finansami firmy. To...
Rozwój start-upów jest nieodłączną częścią budowania gospodarki opartej na innowacjach – przekonuje PARP. Bez ws...
Jesteś dużym przedsiębiorcą, chcesz zmienić swój biznes i sprawić, by był on bardziej ekologiczny? Tego typu inw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas