Bez ważnego dowodu na konto nie wejdziesz

Bank PKO BP może częściowo zablokować dostęp do aplikacji mobilnej i serwisu bankowości internetowej klientom, które na czas nie zaktualizowały swoich danych, a miały na to 30 dni.

Publikacja: 29.08.2023 14:44

Bez ważnego dowodu na konto nie wejdziesz

Foto: Adobe Stock

- Bank ma obowiązek identyfikacji i weryfikacji klienta, zarówno w procesie nawiązania relacji, jak i w trakcie jego obsługi. Dlatego informujemy klientów w komunikatach o wprowadzeniu nowej funkcji blokowania dostępu – mówi Michał Tkaczuk, z biura prasowego banku.

Aplikacja częściowo niedostępna

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Konta Bankowe
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń