Kampanię organizuje Konfederacja Lewiatan przy współpracy Powszechnych Towarzystw Emerytalnych. Koszt akcji to około 4 mln zł.

Przygotowywane kreacje mają charakter edukacyjny. Promują ideę oszczędzania na emeryturę w ZUS oraz w filarze kapitałowym czyli OFE. Kampania potrwa do 15 grudnia. Strategie i kreację kampanii ATL przygotowała agencja Grey Group. Zakupem mediów zajmował się dom mediowy Universal McCann. Spoty emitowane będą w kanałach TVP, TVN i Polsatu oraz w stacjach grupy AT Media. Kampania telewizyjna wsparta będzie działaniami w Internecie, które prowadzi agencja VML.

- Lewiatan zaangażował się w kampanię edukacyjną dostrzegając wagę problemu. W naszej opinii przyszłość systemu emerytalnego to sprawa wykraczająca poza branżę ubezpieczeniową. To kwestia ogólnogospodarcza i ogólnospołeczna, w której powinna odbywać sie rzetelna debata. Uważamy, że Polacy powinni zyskać wiedzę na temat funkcjonowania systemu emerytalnego i na tej podstawie dokonać świadomego wyboru. Jest to kampania bardzo ważna społecznie, dlatego w jej realizację włączyły się wszystkie PTE działające na rynku - pisze Konfederacja.