Jej emisję zaplanowano na listopad – grudzień. Ma ona na celu edukację społeczeństwa co do potrzeby oszczędzania na emeryturę w dwóch filarach – ZUS oraz filarze kapitałowym.Kampania będzie oparta na pozytywnych emocjach. Lewiatan jej szczegóły ma przedstawić w czwartek.

Będzie to druga taka akcja od 1999 roku. W 2011 roku kiedy rząd obniżał składkę, która trafia z wynagrodzeń do OFE, Izba Gospodarcza Towarzystw Emerytalnych uruchomiła kampanię reklamową emitując spoty reklamowe i rozwieszając billboardy z hasłem „Broń swoich pieniędzy!". IGTE próbowała wówczas przekonać Polaków, że rządowe propozycje nie są dla nich korzystne.

Z projektu ustawy dotyczącej zmian w systemie emrytalnym wynika, że po wejściu w życie nowych przepisów, reklamowanie funduszy emerytalnych będzie zakazane. Złamanie zakazu będzie grozić karą grzywny do 1 miliona złotych lub spędzeniem za kratkami do dwóch lat