Aktualizacja: 01.07.2025 06:39 Publikacja: 04.08.2020 18:19
Foto: Adobe Stock
Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Mastercard. Od czasu wprowadzenia obostrzeń związanych z epidemią Covid-19, największe ożywienie najbardziej odczuły piekarnie i sklepy warzywno-owocowe oraz mięsne.
Aż 71 proc. ankietowanych w badaniu Mastercard przyznało, że po zniesieniu obostrzeń stara się robić zakupy u lokalnych przedsiębiorców i wspierać tym samym niezależne sklepy w powrocie do normalności. Ponadto, 26 proc. ankietowanych stwierdziło, że po rozpoczęciu przymusowej izolacji odkryli w swojej okolicy punkty handlowo-usługowe, których dotąd nie znali. Ponad dwie trzecie respondentów (65 proc.) zamierza w dalszym ciągu kupować w lokalnych sklepach, nawet po zniesieniu wszystkich ograniczeń związanych z zakupami i podróżowaniem.
Targi World Money Fair to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie numizmatyki. Co roku przyciąga kolekcjoneró...
Planujesz sprzedać niepotrzebne rzeczy przez Internet? Robisz porządki w szafie? Znalazłeś nieużywane ubrania al...
Chociaż tegoroczny Dzień Niepodległości 11 listopada wypada w sobotę, to pracownicy nie stracą prawa do wypoczyn...
Oprócz oczywistego pożytku, jakim jest pomaganie innym, krwiodawstwo wiąże się z korzyściami dla samego dawcy, r...
Brytyjski eksperyment okazał się wielkim sukcesem. Skrócenie czasu pracy o 20 proc. w skali tygodnia bez utraty...
Odszkodowanie za opóźnienie pociągu może sięgnąć nawet połowy ceny biletu jednorazowego.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas