Klientem banku Pekao jest pan Maciej. Kilka miesięcy temu 11-letniej córce założył tam konto.
– Dziecko zgubiło kartę, nie można jej wyrobić przez internet, przez infolinie też nie. Muszę jechać do oddziału, choć te działają coraz krócej. Pewnie będę musiał urlop brać, by tę sprawę załatwić – narzeka mężczyzna.
Sam bank przyznaje, że obecnie nową kartę w miejsce zastrzeżonej dla dziecka poniżej 13. roku życia rodzic może zamówić w oddziale banku. – Już na początku przyszłego roku nową kartę dla dziecka rodzic będzie mógł zamówić w aplikacji PeoPay lub bankowości internetowej Pekao24- zapowiada Biuro Komunikacji Korporacyjnej Pekao SA.
Warto sprawdzić: Dziecko może łatwo wyczyścić nam konto grając na telefonie
W PKO BP rodzice mają łatwiej. – Nową kartę PKO Junior, po zastrzeżeniu zgubionej czy skradzionej, klient może zamówić przez internet w serwisie internetowym iPKO (w opcji „Szczegóły karty”). Nie jest konieczna wizyta w oddziale banku – zapewnia Piotr Wardziak, z biura prasowego banku.