Aktualizacja: 23.05.2025 06:17 Publikacja: 14.01.2017 16:13
Foto: 123RF
Pani Izabela jest klientką PKO BP. Ma kartę kredytową tego banku. Kilka tygodni temu przysłano jej nową, bo ważność poprzedniej wygasła. Kobieta chciała nią zapłacić za zakupy i przy okazji aktywować. Ale w sklepie spotkała ją niemiła niespodzianka. Transakcja została odrzucona. Na ekranie terminala wyświetlił się komunikat: nie honorować. Pani Izabela skontaktowała się z bankiem, a tam dowiedziała się, że plastik trzeba aktywować w bankomacie PKO BP. Można to zrobić bez konieczności podejmowania gotówki. Inne możliwości to zadzwonienie na numer infolinii lub skorzystanie z opcji w serwisie internetowym iPKO.
Mollie, jeden z najszybciej rozwijających się dostawców usług finansowych w Europie, rusza z uługami w naszym kr...
Według danych Ministerstwa Finansów, od stycznia do listopada 2024 roku wpływy z tzw. podatku Belki wyniosły 10,...
Wprawdzie w Europie Środkowej i Centralnej trzeci kwartał br. przyniósł kolejny z rzędu wzrost popytu na złote s...
Inflację jako główny powód do zmartwienia wskazuje 37,8 proc. badanych. Na szczycie listy naszych największych s...
Prawie 25 proc. realnie stracił ktoś, kto od 2016 roku trzymał swoje oszczędności na przeciętnej lokacie. Siedem...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas