Aktualizacja: 26.04.2025 23:04 Publikacja: 04.12.2024 05:39
O planowanych pracach technicznych banki informują zazwyczaj klientów z kilkudniowym wyprzedzeniem
Foto: AdobeStock
– Przerwy są potrzebne np. na niezbędne prace serwisowe. Pozwalają dbać o bezpieczeństwo i poprawiać ofertę. O planowanych przerwach informujemy w tych kanałach, z których użytkownicy najczęściej korzystają – komunikat pojawia się w aplikacji mobilnej, w serwisie Santander internet oraz na stronie internetowej banku – mówi Ewa Krawczyk z Santander Bank Polska.
Dodaje, że bank rozwija swoją aplikację w taki sposób, aby nawet podczas planowanych przerw klient miał dostęp do wybranych funkcji. – Już teraz mamy podgląd salda, a w przyszłym roku udostępnimy historię rachunku i transakcje Blik – mówi.
Bankowcy tłumaczą, że przerwy techniczne są potrzebne, by podnosić poziom bezpieczeństwa i wdrażać nowe usługi.
To, co wyróżnia banki w Polsce, to przede wszystkim innowacyjność i zdolność do szybkiej odpowiedzi na potrzeby...
Zalane oddziały, nieczynne bankomaty czy wpłatomaty. Banki ucierpiały w powodzi, ale chcą też pomagać poszkodowa...
Parlament Europejski chce ustrzec klientów banków przed bezosobowymi wyłudzeniami. Za podejrzane telefony, maile...
BGK ma w ofercie gwarancje i dopłaty dla firm, dzięki którym mogą one lepiej zarządzać swoim majątkiem i taniej...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas