Aktualizacja: 24.01.2025 14:43 Publikacja: 04.12.2024 05:39
O planowanych pracach technicznych banki informują zazwyczaj klientów z kilkudniowym wyprzedzeniem
Foto: AdobeStock
– Przerwy są potrzebne np. na niezbędne prace serwisowe. Pozwalają dbać o bezpieczeństwo i poprawiać ofertę. O planowanych przerwach informujemy w tych kanałach, z których użytkownicy najczęściej korzystają – komunikat pojawia się w aplikacji mobilnej, w serwisie Santander internet oraz na stronie internetowej banku – mówi Ewa Krawczyk z Santander Bank Polska.
Dodaje, że bank rozwija swoją aplikację w taki sposób, aby nawet podczas planowanych przerw klient miał dostęp do wybranych funkcji. – Już teraz mamy podgląd salda, a w przyszłym roku udostępnimy historię rachunku i transakcje Blik – mówi.
To, co wyróżnia banki w Polsce, to przede wszystkim innowacyjność i zdolność do szybkiej odpowiedzi na potrzeby klientów – dynamiczne dostosowanie struktury i zakresu usług – niezależnie od tego, czy mówimy o kliencie korporacyjnym, czy indywidualnym.
Suzuki Vitara jest dostępna w odmianach Mild Hybrid i DualJet Hybrid z technologią Strong Hybrid. Tłumaczymy, jakie są różnice między tymi wersjami i którą z nich dla siebie wybrać.
Zalane oddziały, nieczynne bankomaty czy wpłatomaty. Banki ucierpiały w powodzi, ale chcą też pomagać poszkodowanym mieszkańcom.
Parlament Europejski chce ustrzec klientów banków przed bezosobowymi wyłudzeniami. Za podejrzane telefony, maile czy SMS-y, najpierw zapłaci bank.
BGK ma w ofercie gwarancje i dopłaty dla firm, dzięki którym mogą one lepiej zarządzać swoim majątkiem i taniej zdobyć środki na działalność.
Klienci Warty mają możliwość leczenia nowotworów przy użyciu najnowocześniejszych metod na świecie. Ubezpieczenie Leczenie za granicą Plus może pokryć związane z tym koszty nawet do 2 mln euro.
Cały czas rośnie wsparcie dla firm, które decydują się na inwestycje prośrodowiskowe, będące krokiem w ich transformacji w kierunku zrównoważonego rozwoju.
Poprzez innowacje, elastyczność i zrozumienie potrzeb lokalnych rynków możemy nie tylko sprostać oczekiwaniom konsumentów, ale także inspirować innych do podejmowania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i efektywności biznesowej
Dla banków polubowne rozwiązanie sporów frankowych to najtańsza opcja. Coraz częściej kierują więc takie propozycje również do tych klientów, którzy weszli na drogę sądową. I wierzą, że ta oferta zostanie przyjęta.
Po roku bez programu dopłat do kredytów rynek się wreszcie uspokaja, ceny przestały rosnąć i miejmy nadzieję, że mieszkania przestaną być postrzegane jako dobro inwestycyjne. Trzeba rozwijać budownictwo społeczne – mówi Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz, ministra funduszy i polityki regionalnej.
Segment popularny w zapaści, jest popyt na lokale z wyższej półki. Bez cięć stóp i bez programu dopłat – tak pozostanie.
Konsument powinien móc samodzielnie sprawdzić całkowity koszt kredytu, czyli tzw. RRSO, tj. rzeczywistą roczną stopę oprocentowania.
Nie ma czegoś takiego jak „stary” czy „nowy” WIBOR. Wskaźnik jest jeden, wciąż taki sam, i od początku działa w poprawny sposób.
Chętni na wynajem mieszkania mają spory wybór, a czynsze można negocjować. Największe rabaty, przekraczające 10 proc., dostają najemcy największych mieszkań. W tym roku czynsze nie powinny rosnąć.
Polacy są dosyć zadowoleni z usług swoich banków, wystawiając ogólną ocenę 75 pkt na 100 pkt możliwych – wynika z najnowszej edycji badań prowadzonych przez ARC Rynek i Opinia. Najbardziej docenianym bankiem okazuje się obecnie VeloBank.
Wykonywanie przelewów bankowych jest dla wielu osób zwyczajną czynnością, niewymagającą większego zastanowienia. Czasem jednak, zwykle w formie żartu, wymyślamy dziwne lub śmieszne dla nas tytuły przelewów. Okazuje się, że mogą one zwrócić uwagę banku.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas