Skąd informacje o przerwie w banku

Raz na kilka tygodni, częściej raz na kilka miesięcy, banki przeprowadzają większe prace techniczne w swoich systemach informatycznych. Mimo informacji nie brakuje klientów, którzy dowiadują się o utrudnieniach – ich zdaniem – zbyt późno.

Publikacja: 04.12.2024 05:39

O planowanych pracach technicznych banki informują zazwyczaj klientów z kilkudniowym wyprzedzeniem

O planowanych pracach technicznych banki informują zazwyczaj klientów z kilkudniowym wyprzedzeniem

Foto: AdobeStock

– Przerwy są potrzebne np. na niezbędne prace serwisowe. Pozwalają dbać o bezpieczeństwo i poprawiać ofertę. O planowanych przerwach informujemy w tych kanałach, z których użytkownicy najczęściej korzystają – komunikat pojawia się w aplikacji mobilnej, w serwisie Santander internet oraz na stronie internetowej banku – mówi Ewa Krawczyk z Santander Bank Polska.

Dodaje, że bank rozwija swoją aplikację w taki sposób, aby nawet podczas planowanych przerw klient miał dostęp do wybranych funkcji. – Już teraz mamy podgląd salda, a w przyszłym roku udostępnimy historię rachunku i transakcje Blik – mówi.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Bankowość
Masz to jak w banku
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Bankowość
Wielka powódź przytopiła banki
Bankowość
Klienci lepiej chronieni przed kradzieżą bankowych danych
Bankowość
Gwarancje kredytowe z plusem
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Bankowość
Pożyczki dla zielonych inwestycji i przedsiębiorstw
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej