Generali wprowadza nowe konto klienta

Generali wdrażyło nowy system informacyjno-transakcyjny. Klienci mają dostęp do wszystkich produktów życiowych, w tym także do kont emerytalnych IKE oraz IKZE

Publikacja: 07.02.2013 12:27

W ostatnich dniach stycznia Generali wdrożyło rozwiązanie informatyczne w ubezpieczeniach na życie - system informacyjno-transakcyjny o nazwie konto klienta. Nowe konto jest dostępne pod adresem konto.generali.pl

Poprzednia jego wersja dawała możliwość podglądu i zmian tylko polis oszczędnościowym. Obecnie klienci mają dostęp do wszystkich produktów życiowych, a także do rachunków IKE oraz IKZE. W kolejnych krokach konto będzie systematycznie wzbogacane o pozostałe linie produktowe, by klient – w ramach jednego portalu – mógł docelowo zarządzać także polisami majątkowymi oraz mieć wgląd w składki, które wpływają do funduszu emerytalnego.

- Tradycyjne polisy zazwyczaj lądują w szufladzie i pozostają tam zapomniane do momentu wystąpienia szkody. Liczymy, że nowe konto, dzięki wielu funkcjonalnościom dostępnym w przyjaznej i przejrzystej formie sprawi, że nasi klienci bardziej zainteresują się swoimi polisami, poznają możliwości z ich korzystania i będą regularnie kontrolować swój zakres ubezpieczenia i inwestycje - mówi Mariusz Zagajewski, dyrektor Departamentu Indywidualnych Ubezpieczeń na Życie i Emerytalnych w Generali.

Najważniejsze informacje o polisach klient znajdzie od razu po zalogowaniu, w zakładce „moje umowy". Z tego poziomu dostępne już będą ogólne informacje na temat produktów, takie jak suma ubezpieczenia czy zakres ochrony. Za pomocą kilku kliknięć klient może sprawdzić historię wykonanych transakcji, ceny jednostek funduszy. Może także dokonać przeniesienia jednostek lub też zmienić dane osobowe czy uposażonych.

Nowe konto zostało wzbogacone o wnioski i wzory dokumentów niezbędnych do sprawnej komunikacji z ubezpieczycielem, a także sekcję FAQ, w której można znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane ubezpieczycielowi pytania.

Z funkcjonalnościami nowego konta można zapoznać się testując wersję demo dostępną na: https://konto.generali.pl.

W pierwszym miesiącu od uruchomienia nowego konta klienta miało ono niemal 1 mln odsłon. Klienci sprawdzają stan polis, dokonują alokacji środków spędzając w serwisie średnio 10 minut.

W ostatnich dniach stycznia Generali wdrożyło rozwiązanie informatyczne w ubezpieczeniach na życie - system informacyjno-transakcyjny o nazwie konto klienta. Nowe konto jest dostępne pod adresem konto.generali.pl

Poprzednia jego wersja dawała możliwość podglądu i zmian tylko polis oszczędnościowym. Obecnie klienci mają dostęp do wszystkich produktów życiowych, a także do rachunków IKE oraz IKZE. W kolejnych krokach konto będzie systematycznie wzbogacane o pozostałe linie produktowe, by klient – w ramach jednego portalu – mógł docelowo zarządzać także polisami majątkowymi oraz mieć wgląd w składki, które wpływają do funduszu emerytalnego.

Materiał Partnera
Zainwestuj w przyszłość – bez podatku
Materiał Promocyjny
Co czeka zarządców budynków w regulacjach elektromobilności?
Materiał Partnera
Tak możesz zadbać o swoją przyszłość
Emerytura
Wypłata pieniędzy z PPK po 2 latach oszczędzania. Ile zwrotu dostaniemy
Emerytura
Autozapis PPK 2023. Rezygnacja to dobry pomysł? Eksperci odpowiadają
Emerytura
Emeryci ograniczają wydatki. Mają jednak problemy z długami