Celem kampanii PKO BP Bankowy PTE jest pozyskanie jak największej liczby klientów. Spółka realizuje strategię na lata 2012 – 2015, która zakłada wzmocnienie pozycji na rynku funduszy emerytalnych.

– Chcemy uświadomić młodym ludziom potrzebę systematycznego inwestowania z myślą o przyszłości. Na emeryturę nie oszczędza się dorywczo – jest to długotrwały proces, który zaczyna się od pierwszego dnia kariery zawodowej i trwa kilkadziesiąt lat, aż do czasu osiągnięcia wieku emerytalnego. Tak naprawdę w każdym miesiącu pracy zawodowej warto odkładać „cegiełkę" z bieżących  dochodów. Jeśli młodzi zadbają o emeryturę odpowiednio wcześnie, w przyszłości będą mieli do dyspozycji satysfakcjonujący ich kapitał – mówi Ewa Małyszko, prezes PKO BP Bankowy PTE.

Kampania reklamowa PKO IKZE kierowana jest do osób w wieku 20-35 lat i przebiega pod hasłem „Skorzystaj z ulgi podatkowej". Indywidualne konto zabezpieczenia emerytalnego daje możliwość odliczenia dokonywanych wpłat od podstawy opodatkowania, a w rezultacie obniżenia samego podatku. Kampania realizowana będzie poprzez linki i boksy tekstowe, reklamy kontekstowe na serwisach dedykowanych tematyce oszczędzania, landing page oraz mailingi.

Kampania PKO BP Bankowego OFE z kolei przebiega pod hasłem: „Podejmuj mądre decyzje. Weź przyszłość w swoje ręce" i adresowana jest do osób rozpoczynających karierę zawodową. Obejmuje ona landing page, sponsoring, linki tekstowe, targetowane emisje w popularnym serwisie społecznościowym i w komunikatorze oraz kampanię internetową w podserwisach o tematyce emerytalnej na największych portalach oraz serwisach biznesowych.

Obie kampanie reklamowe potrwają do grudnia. Za wsparcie strategiczne działań odpowiada agencja OS3 multimedia, a za zakup mediów Value Media.