Aktualizacja: 01.07.2025 00:46 Publikacja: 01.06.2020 00:27
Foto: pieniadze.rp.pl
Analizy przygotowane przez ETRMA wyraźnie pokazują, jak w pierwszym kwartale odnotowano spadek w sprzedaży opon do samochodów dostawczych i osobowych – adekwatnie o 28% i 23%. W marcu 2020 zaobserwowano również mniejszą liczbę zamówień ogumienia rolniczego o 13% względem analogicznego okresu w zeszłym roku. Mimo iż ogólna tendencja wskazuje na zauważalne obniżenie zainteresowania kupnem opon, szansą dla sprzedawców jest przeniesienie części sprzedaży na coraz to mocniej ugruntowany w świadomości konsumentów kanał dystrybucji e-commerce. Jak pokazują ostatnie lata znacznie sprzedaży on-line nabrało wyraźnego tempa, a zwłaszcza w obecnej, trudnej sytuacji wywołanej pandemią. Wiele wskazuje na to, że to właśnie firmy o tym konkretnym profilu działalności, zostały najmniej dotknięte przez załamania rynkowe.
Jeśli sprzedawca w sklepie stacjonarnym wyda towar przed zaakceptowaniem płatności, to ma małe szanse na odzyska...
Koniec roku i okres świąteczno-noworoczny nie sprzyjają uruchamianiu dużych naborów. Nie oznacza to, że firmy ni...
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju po raz kolejny daje polskim start-upom, mikro- i małym przedsiębiorcom szansę n...
Samodzielne prowadzenie księgowości to przede wszystkim oszczędności i większa kontrola nad finansami firmy. To...
Jesteś dużym przedsiębiorcą, chcesz zmienić swój biznes i sprawić, by był on bardziej ekologiczny? Tego typu inw...
Rozwój start-upów jest nieodłączną częścią budowania gospodarki opartej na innowacjach – przekonuje PARP. Bez ws...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas