Duże pieniądze na strategie wzornicze

Ruszył nabór w konkursie „Wzornictwo w MŚP”, w którym firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie na opracowanie i wdrożenie strategii wzorniczej. Czasu jest mało.

Publikacja: 22.05.2024 04:30

Wzornictwo w Polsce zaczęło się rozwijać już na przełomie XIX i XX w. Rozwijało się też w PRL, ale r

Wzornictwo w Polsce zaczęło się rozwijać już na przełomie XIX i XX w. Rozwijało się też w PRL, ale rozpędu nabrało dopiero po naszym wejściu do UE. shutterstock

Foto: MrPat

– Każda firma, która chce wyróżnić się swoim produktem i podbić rynek, najpierw powinna przeanalizować swoje słabe i mocne strony – również w zakresie rozpoznawalności przez klientów. Najskuteczniejszym sposobem, by określić, jakie są potrzeby przedsiębiorstwa w obrębie wzornictwa, jest przeprowadzenie audytu wzorniczego. Można go zrealizować w ramach konkursu „Wzór na konkurencję dla MŚP”, finansowanego z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej – mówi Daniel Węgrzynek, zastępca dyrektora departamentu usług proinnowacyjnych w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. – Kolejnym krokiem, pozwalającym na zyskanie ogromnej przewagi konkurencyjnej jest wdrożenie uzyskanych rekomendacji. Otwiera to zupełnie nowe możliwości rozwoju zarówno na krajowym, jak i globalnym rynku – dodaje.

Pozostało 89% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Finanse firmy
Ogromne pieniądze dla start-upów
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Finanse firmy
300 mln euro na ekologiczne przemiany firm
Finanse firmy
PARP: Niespodziewany nabór dla HoReCa
Finanse firmy
Oto TOP 3 naborów w czerwcu
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Finanse firmy
Nowe pożyczki zabezpieczone gwarancją InvestEU
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni