– Od początku pandemii naszym celem jest wsparcie klientów firmowych, dla których płynność finansowa jest niezwykle ważna. Z jednej strony do regulowania swoich zobowiązań, wobec swoich pracowników, kontrahentów. Z drugiej do zachowania ciągłości działania i przetrwania w trudniejszej sytuacji – mówi Idalia Laskowicz, dyrektor Pionu Windykacji i Zarządzania Wierzytelnościami w Credit Agricole.
Warto sprawdzić: Nowy pakiet pomocowy BGK. Gwarancje i pożyczka płynnościowa
Działa moratorium
Ten bank firmom, które dotknęła pandemia proponujemy kilka ułatwień. Wsparcie jest dostosowane indywidualnie dla każdego klienta – może to być: wydłużenie okresu kredytowania, zmniejszenie kwoty rat lub redukcji limitu, czy karencję w spłacie rat lub redukcji limitu.
– Zawsze byliśmy, teraz także jesteśmy nastawieni na szukanie i wspólne wypracowanie rozwiązań, które wesprą klienta – podkreśla dyr. Laskowicz.