Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie każdą kartę można aktywować w sieci

Choć w bankowości mobilnej czy internetowej można korzystać już z wielu usług, ale wciąż jednak jeszcze nie wszystkich.

Publikacja: 20.11.2019 17:01

Nie każdą kartę można aktywować w sieci

Foto: Shutterstock

Tak jest z aktywacją niektórych kart. Nasz czytelnik prowadzi firmę. Jest klientem PKO BP, a dokładnie ma rachunek w iKO biznes, do którego dostał kartę debetową.

– Okazuje się, że nie ma możliwości aktywowania karty debetowej dla rachunku iPKO biznes z poziomu bankowości internetowej. Dlaczego? – pyta. I dodaje, że siermiężność niektórych rozwiązań w banku sprawia, że gdy musi przez nie przechodzić, to „płaczę łzami” – ironizuje klient biznesowy PKO BP.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Bankowość
Przerw dużo, ale coraz krótszych
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Bankowość
Skąd informacje o przerwie w banku
Bankowość
Masz to jak w banku
Bankowość
Wielka powódź przytopiła banki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Bankowość
Klienci lepiej chronieni przed kradzieżą bankowych danych
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama