Reklama
Rozwiń
Reklama

Na zaufanie klientów trzeba zapracować

Mamy trochę kapitału i zastanawiamy się, w co zainwestować. Najprościej wrzucić pieniądze na lokatę i czekać cierpliwie na odsetki. Jak pokazują raporty, tak właśnie czyni większość Polaków. Są jednak znacznie bardziej efektywne sposoby zarabiania, które także nie wymagają od nas doktoryzowania się z zarządzania finansami.

Publikacja: 03.11.2019 13:28

Na zaufanie klientów trzeba zapracować

Foto: Fotorzepa/Andrzej Bogacz

Pieniądze możemy powierzyć profesjonalistom, czyli firmom, które ulokują je w odpowiednio stworzonych wehikułach – funduszach inwestycyjnych. Poprzez takie właśnie konstrukcje nasze oszczędności są w stanie pracować na przeróżnych rynkach – od surowców, poprzez akcje z giełd całego świata, po obligacje skarbowe krajów z drugiego końca globu. Tak w uproszczeniu właśnie działają TFI. Czy warto zatem powierzać swoje oszczędności profesjonalistom? Odpowiedź będzie dla każdego inna: zależy ile, komu i kiedy. Każde z aktywów ma swój moment wzrostowy, który trzeba umieć wykorzystać. Korzystanie z wiedzy zarządzających jest na pewno wygodne.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Komentarz
Jędrzej Bielecki: Największa porażka Donalda Trumpa
Komentarz
Drogo, drożej... surowce
Komentarz
Polisa coraz częściej szyta na miarę
Komentarz
Rynek długu rozdaje karty
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Komentarz
Potencjał niewidoczny na papierze
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama