Reklama
Rozwiń
Reklama

Aplikacja bankowa działa tylko po Wi-Fi. Skąd problemy

Ponowne uruchomienie smartfona, czy zmiany w ustawieniach urządzenia – pomagają przy problemach z internetem mobilnym i dostępem do bankowej aplikacji.

Publikacja: 09.09.2021 12:55

Aplikacja bankowa działa tylko po Wi-Fi. Skąd problemy

Foto: Adobe Stock

Przyczyna leży po stronie błędnej konfiguracji dostępu do internetu w samym telefonie, bo np. źle zdefiniowane dane dotyczące APN, serwerów itp. – Wówczas potrzebna będzie nie ponowna instalacja aplikacji bankowej, a rekonfiguracja telefonu. Jest to zazwyczaj jednorazowa czynność, którą trzeba wykonać przy pierwszym uruchomieniu telefonu, włożeniu nowej karty SIM do urządzenia – mówi Kinga Wojciechowska-Rulka, z biura prasowego mBanku.

Sprawdź ustawienia

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Konta Bankowe
Awaria BLIKa. Wicepremier informuje o możliwym ataku hakerskim
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Konta Bankowe
Najlepsze konta oszczędnościowe. Nawet 8 proc. w skali roku
Konta Bankowe
Banki kuszą promocjami na lokaty
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama