Aplikacja bankowa działa tylko po Wi-Fi. Skąd problemy

Ponowne uruchomienie smartfona, czy zmiany w ustawieniach urządzenia – pomagają przy problemach z internetem mobilnym i dostępem do bankowej aplikacji.

Publikacja: 09.09.2021 12:55

Aplikacja bankowa działa tylko po Wi-Fi. Skąd problemy

Foto: Adobe Stock

Przyczyna leży po stronie błędnej konfiguracji dostępu do internetu w samym telefonie, bo np. źle zdefiniowane dane dotyczące APN, serwerów itp. – Wówczas potrzebna będzie nie ponowna instalacja aplikacji bankowej, a rekonfiguracja telefonu. Jest to zazwyczaj jednorazowa czynność, którą trzeba wykonać przy pierwszym uruchomieniu telefonu, włożeniu nowej karty SIM do urządzenia – mówi Kinga Wojciechowska-Rulka, z biura prasowego mBanku.

Sprawdź ustawienia

Pozostało jeszcze 92% artykułu

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Konta Bankowe
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Konta Bankowe
Pierwszy bank z 7,2% na koncie oszczędnościowym do 100 tys. złotych
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego