Po co bank „potrzebuje” dostępu do kontaktów w telefonie

Bankowe aplikacje chcą mieć dostęp do kontaktów w smartfonach klientów, jednak posiadacze rachunków nie muszą się na to zgadzać.

Publikacja: 11.11.2020 15:30

Po co bank „potrzebuje” dostępu do kontaktów w telefonie

Foto: Adobe Stock

Klient PKO BP, pan Krzysztof, zastanawiał się do czego aplikacja IKO „potrzebuje” kończenie dostępu do kontaktów w jego smartfonie. Nawet zapytał o to bank.

– Aplikacja potrzebuje tych danych, aby podpowiadać odbiorcę przy wysyłaniu przelewu na telefon – usłyszał mężczyzna.

Pozostało 95% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Jak zacząć oszczędzanie w złocie
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Oszczędności
Od 2016 roku lokaty przynosiły realne straty, ale to może się zmienić
Oszczędności
Polacy starają się oszczędzać, ale oni tego nie robią
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Oszczędności
Coraz więcej młodych Polaków oszczędza. W co lokują pieniądze?