Reklama

Po co bank „potrzebuje” dostępu do kontaktów w telefonie

Bankowe aplikacje chcą mieć dostęp do kontaktów w smartfonach klientów, jednak posiadacze rachunków nie muszą się na to zgadzać.

Publikacja: 11.11.2020 15:30

Po co bank „potrzebuje” dostępu do kontaktów w telefonie

Foto: Adobe Stock

Klient PKO BP, pan Krzysztof, zastanawiał się do czego aplikacja IKO „potrzebuje” kończenie dostępu do kontaktów w jego smartfonie. Nawet zapytał o to bank.

– Aplikacja potrzebuje tych danych, aby podpowiadać odbiorcę przy wysyłaniu przelewu na telefon – usłyszał mężczyzna.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Oszczędności
Inwestycje Polaków bez podatku Belki. Ale tylko do 100 tys. zł
Oszczędności
Oszczędzanie bez podatku Belki? MF przedstawiło rewolucyjne rozwiązania
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama