Reklama
Rozwiń
Reklama

Ostra walka o nasze e-portfele

Mollie, jeden z najszybciej rozwijających się dostawców usług finansowych w Europie, rusza z uługami w naszym kraju.

Publikacja: 05.03.2025 04:40

Polska jest wczubie globalnego rankingu płatności online. Wartość tego typu transakcji w relacji do

Polska jest wczubie globalnego rankingu płatności online. Wartość tego typu transakcji w relacji do PKB sięga nad Wisłą 8,1 proc. Dla porównania w Holandii – 6,9 proc., a Rumunii – 3,6 proc

Foto: Adobe Stock

Holenderski operator, specjalizujący się w upraszczaniu procesów płatniczych i zarządzania finansami dla firm, wziął na celownik Polskę. Jak dowiedziała się „Rzeczpospolita”, firma, która w całej Europie obsługuje ponad 250 tys. podmiotów, robi krok w ekspansji i liczy na to, że nad Wisłą wykroi sobie kawałek rynku. Spółka, która jest jednym z najszybciej rozwijających się dostawców usług finansowych na naszym kontynencie, wdraża platformę, która ma usprawnić płatności w sieci. Mollie, bo o tej firmie mowa, umożliwia m.in. takie metody płatności, jak Blik czy Przelewy24. Ale – jak ustaliliśmy – już myśli o wdrożeniu w Polsce rozwiązań do obsługi płatności fizycznych.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month W duecie taniej i korzystaj podwójnie! Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Oszczędności
PKO BP ma dla Polaków nową ofertę. Chodzi o listy zastawne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Oszczędności
Inwestycje Polaków bez podatku Belki. Ale tylko do 100 tys. zł
Oszczędności
Oszczędzanie bez podatku Belki? MF przedstawiło rewolucyjne rozwiązania
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama