Reklama

Banki wzbogacają aplikacje bankowe, klienci narzekają

Aplikacje bankowe na smartfony mają coraz więcej możliwości, ale wciąż nie zaspokajają wszystkich oczekiwań ich użytkowników.

Publikacja: 28.09.2021 17:12

Banki wzbogacają aplikacje bankowe, klienci narzekają

Foto: Shutterstock

Coraz chętniej płacimy telefonami. Użytkowników Apple Pay i Google Pay przybywa z miesiąca na miesiąc, ale płatności to nie wszystko, coraz ważniejszy jest dostęp do zarządzania własnymi finansami bez konieczności logowania się do banku w komputerze.

Banki udostępniają i wciąż udoskonalają aplikacje na iOS i Androida. Oba systemy są chętnie wykorzystywane, ale szybciej przybywa użytkowników drugiego z nich. Aplikacje na smartfony, np. na popularnego Samsunga, są znacznie lżejsze niż na iPhone'y. Nie wymagają bardzo częstej wymiany telefonu z powodu brakującej w nim pamięci, aktualizacja systemu również jest prostsza. Nie oznacza to jednak, że należy wybierać bank, patrząc na wielkość apki w telefonie. Zdarza się, że większe są bardzo rozbudowane graficznie, co nie jest specjalnie wygodne dla użytkownika, ale małe mają też mniej możliwości.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Konta Bankowe
Najlepsze konta oszczędnościowe. Nawet 8 proc. w skali roku
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Konta Bankowe
Banki kuszą promocjami na lokaty
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama