Banki wzbogacają aplikacje bankowe, klienci narzekają

Aplikacje bankowe na smartfony mają coraz więcej możliwości, ale wciąż nie zaspokajają wszystkich oczekiwań ich użytkowników.

Publikacja: 28.09.2021 17:12

Banki wzbogacają aplikacje bankowe, klienci narzekają

Foto: Shutterstock

Coraz chętniej płacimy telefonami. Użytkowników Apple Pay i Google Pay przybywa z miesiąca na miesiąc, ale płatności to nie wszystko, coraz ważniejszy jest dostęp do zarządzania własnymi finansami bez konieczności logowania się do banku w komputerze.

Banki udostępniają i wciąż udoskonalają aplikacje na iOS i Androida. Oba systemy są chętnie wykorzystywane, ale szybciej przybywa użytkowników drugiego z nich. Aplikacje na smartfony, np. na popularnego Samsunga, są znacznie lżejsze niż na iPhone'y. Nie wymagają bardzo częstej wymiany telefonu z powodu brakującej w nim pamięci, aktualizacja systemu również jest prostsza. Nie oznacza to jednak, że należy wybierać bank, patrząc na wielkość apki w telefonie. Zdarza się, że większe są bardzo rozbudowane graficznie, co nie jest specjalnie wygodne dla użytkownika, ale małe mają też mniej możliwości.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów