Banki wzbogacają aplikacje bankowe, klienci narzekają

Aplikacje bankowe na smartfony mają coraz więcej możliwości, ale wciąż nie zaspokajają wszystkich oczekiwań ich użytkowników.

Publikacja: 28.09.2021 17:12

Banki wzbogacają aplikacje bankowe, klienci narzekają

Foto: Shutterstock

Coraz chętniej płacimy telefonami. Użytkowników Apple Pay i Google Pay przybywa z miesiąca na miesiąc, ale płatności to nie wszystko, coraz ważniejszy jest dostęp do zarządzania własnymi finansami bez konieczności logowania się do banku w komputerze.

Banki udostępniają i wciąż udoskonalają aplikacje na iOS i Androida. Oba systemy są chętnie wykorzystywane, ale szybciej przybywa użytkowników drugiego z nich. Aplikacje na smartfony, np. na popularnego Samsunga, są znacznie lżejsze niż na iPhone'y. Nie wymagają bardzo częstej wymiany telefonu z powodu brakującej w nim pamięci, aktualizacja systemu również jest prostsza. Nie oznacza to jednak, że należy wybierać bank, patrząc na wielkość apki w telefonie. Zdarza się, że większe są bardzo rozbudowane graficznie, co nie jest specjalnie wygodne dla użytkownika, ale małe mają też mniej możliwości.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama