- To pierwsze tego typu zgłoszenie od momentu uruchomienia systemu płatności Blik w 2014 roku i z pewnością będzie ono brane pod uwagę przy pracach nad rozwijaniem użyteczności Blika – zapowiada biuro prasowe Polskiego Standardu Płatności (PSP), operatora Blika.
Czytaj więcej
Chwilowe utrudnienia systemowe czy błędnie wpisany numer telefonu odbiorcy może być przyczyną kło...
Sekundy na zatwierdzanie transakcji
Na problem ze zbyt krótkim czasem zatwierdzania transakcji Blikiem zwrócił nam uwagę pan Maciej, klient Santander Bank Polska. Jest osobą niewidomą.
– Czas zatwierdzania transakcji, jest bardzo krótki. To 35- 40s. Jeśli człowiek się nie wyrobi się to transakcja jest anulowana. Więc należy całą procedurę z generowaniem kodu Blik oraz jego wpisywaniem w odpowiednie miejsce zaczynać od początku – opowiada pan Maciej.
Dodaje, że problem jest taki, że interfejs aplikacji bankowych jest różny, także w tym zakresie, co dla osoby niewidomej stanowi problem przy pierwszym kontakcie czy to z wykonywaniem transakcji, czy ogólnie z aplikacją.