Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.06.2025 18:34 Publikacja: 25.10.2021 16:20
Foto: Adobe Stock
- Prowadzimy stały monitoring techniczny naszych urządzeń, więc informacje o awarii mamy od razu po jej wystąpieniu. Jeśli awaria nie wymaga wymiany modułu to jest usuwana w ciągu kilku godzin – zapewnia Miłosz Gołębiewski, z firmy ITCARD, do której należy sieć Planet Cash.
Podkreśla, że taki komunikat w bankomacie oznacza problem sprzętowy. W większości przypadków spowodowany jest nieprawidłową wpłatą, gdy banknoty spięte były gumką lub spinaczem, uszkodzone lub zgięte, a także zdarza się że do urządzenia wkładano monety lub inne ciała obce, które mogą spowodować awarie modułu.
Nawet osoby niepełnosprawne czy niesamodzielne muszą aktualizować swoje dane osobowe w banku, bo inaczej może do...
Zapomniałeś hasła do aplikacji bankowej, a jesteś na feriach czy wyjeździe poza granicami Polski? Są sposoby, by...
Jeszcze przed świętami mBank chce dostarczyć swoim klientom innowacyjne rozwiązanie – możliwość zakupów online b...
Wielka Brytania mocniej chroni pieniądze swoich obywateli przed cyberoszustami. Zgodnie z nowymi przepisami tamt...
Użytkownicy międzynarodowego serwisu z kartami debetowymi, kontami walutowymi i inwestycjami w kryptowaluty zysk...
Citi Handlowy kontynuuje świetną ofertę dla tych, którzy preferują oszczędzanie na wysoki procent. Klienci, któr...
Kolejna świetna oferta Citi Handlowy dla tych, którzy preferują oszczędzanie na wysoki procent. Klienci, którzy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas