Reklama

Private banking to nie skórzana kanapa i konsjerż

Prestiż w bankowości był dotychczas błędnie pojmowany, przez pryzmat skórzanej kanapy. A tak naprawdę polega on na dostępie do doświadczonych specjalistów i rozwiązań szytych na miarę, mówi Krzysztof Bratos, dyrektor zarządzający ds. bankowości prywatnej i usług maklerskich w mBanku.

Publikacja: 02.11.2021 13:04

Private banking to nie skórzana kanapa i konsjerż

Foto: materiały prasowe

Jak się zmienia private banking? Dlaczego właściwie musi się zmieniać?

Zacznijmy od tego, czym tak naprawdę jest private banking. W Polsce najbardziej kojarzy się ze skórzaną kanapą, dobrym doradcą, złotą kartą czy konsjerżem. Tymczasem na świecie private banking jest pojmowany jako wealth management, czyli zespół rozwiązań pozwalających skutecznie zarządzać majątkiem. To także wsparcie w restrukturyzacji struktury majątku klienta czy sukcesja. Cały wachlarz rozwiązań, który odpowiada na skomplikowane potrzeby zamożnych klientów. Obsługa nie tylko przez bankowców, ale też prawników czy specjalistów w innych dziedzinach. To jest coś, do czego od kilku lat zmierzamy w mBanku i myślę, że z czasem będzie do tego zmierzał cały sektor.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Konta Bankowe
Awaria BLIKa. Wicepremier informuje o możliwym ataku hakerskim
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Konta Bankowe
Najlepsze konta oszczędnościowe. Nawet 8 proc. w skali roku
Konta Bankowe
Banki kuszą promocjami na lokaty
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama