Wpłatomat, gotówka "połknięta" . Dlaczego tak długo trzeba czekać

Pani Beata miała problem z wpłatomatem Pekao SA. Urządzenie połknęło gotówkę i się zawiesiło, a więc nie wydało potwierdzenia.

Publikacja: 13.01.2022 13:02

Wpłatomat, gotówka "połknięta" . Dlaczego tak długo trzeba czekać

Foto: Adobe Stock

Ponieważ „połknietę" pieniądze nie wpłynęły na konto, pani Beata złożyła reklamację. Dostała odpowiedź, że pieniądze bank odda za 30 dni. – Dlaczego tak długo muszę czekać? – pyta. Paweł Jurek, rzecznik Pekao SA, informuje, że zgodnie z ustawą na uznanie reklamacji bank ma maksimum właśnie 30 dni. Czy wszędzie trwa to aż tyle? Monika Drozdowska, manager Zespołu Operacji Międzybankowych w Credit Agricole, twierdzi, że zwrot pieniędzy średnio trwa cztery dni robocze. Bank zwraca klientowi reklamowaną kwotę na rachunek.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów