- Zależy nam, aby obsługiwać naszych klientów sprawnie i bezpiecznie. Dlatego wiele spraw można załatwić w banku bez wizyty w oddziale - mówi Paweł Jurek, rzecznik Pekao SA.
Czytaj więcej
Nie tylko brak środków na rachunku, ale tez błędny PIN, użycie zastrzeżonej bądź przeterminowanej karty płatniczej może być przyczyną odmowy transakcji przez urządzenie.
Urządzenia nie zawsze są potrzebne
Pod koniec ubiegłego roku ten bank zlikwidował swój oddział w sercu stolicy - na pl. Powstańców Warszawy. Wraz z nim znajdujący się w przedsionku -wpłatomat. - To normalne? Czy w zamian w pobliżu bank postawi inne urządzenie - zastanawia się jeden z klientów banku.
Paweł Jurek, rzecznik Pekao SA zapewnia, że każdą decyzję o likwidacji oddziału poprzedza wnikliwa analiza.
- Bierzemy pod uwagę wiele czynników odnoszących się do przeszłych i aktualnych aspektów działania danej placówki. Dokładamy także wszelkich starań, aby w przypadku, gdy decydujemy się podjąć taką decyzję jednocześnie w dalszym ciągu zapewnić naszym klientom możliwość korzystania z bankomatu lub bankomatu z funkcją wpłatomatu w tej lub pobliskiej lokalizacji - podkreśla Paweł Jurek.