Pan Tomasz jest klientem Pekao SA. – W styczniu bank wadliwie pobrał mi opłatę za konto. Po wysłaniu wiadomości z prośbą o wyjaśnienie dwa tygodnie później dostałem informację, że opłata została błędnie pobrana i będzie zwrócona. Niestety, przez miesiąc opłata nie została zwrócona – narzeka pan Tomasz.
Paweł Jurek, rzecznik Pekao SA, zapewnia, że bank stara się, aby takie sytuacje nie występowały.
– Jeśli jednak się zdarzą, to ich przyczyną może być np. nieprawidłowe działanie systemów automatycznych, co jest niezwykle sporadyczne. W takim przypadku dążymy do jak najszybszego usunięcia przyczyny błędu i zwrotu niewłaściwie pobranej opłaty na rachunek klienta – zapewnia Paweł Jurek.
Czytaj więcej
Znaki specjalne, ale też tytuły budzące wątpliwość mogą zwrócić uwagę banku. Wówczas kontaktujemy się z klientem i wyjaśniamy taką sytuację – zapewniają bankowcy.
Ewa Krawczyk z Santander Bank Polska mówi, że opłaty za konta są pobierane automatycznie, proces jest nadzorowany i kontrolowany.