Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.07.2025 09:39 Publikacja: 02.03.2022 13:59
Błędna opłata rzadko wynika z błędu banku
Foto: shutterstock
Pan Tomasz jest klientem Pekao SA. – W styczniu bank wadliwie pobrał mi opłatę za konto. Po wysłaniu wiadomości z prośbą o wyjaśnienie dwa tygodnie później dostałem informację, że opłata została błędnie pobrana i będzie zwrócona. Niestety, przez miesiąc opłata nie została zwrócona – narzeka pan Tomasz.
Paweł Jurek, rzecznik Pekao SA, zapewnia, że bank stara się, aby takie sytuacje nie występowały.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nawet osoby niepełnosprawne czy niesamodzielne muszą aktualizować swoje dane osobowe w banku, bo inaczej może do...
Zapomniałeś hasła do aplikacji bankowej, a jesteś na feriach czy wyjeździe poza granicami Polski? Są sposoby, by...
Jeszcze przed świętami mBank chce dostarczyć swoim klientom innowacyjne rozwiązanie – możliwość zakupów online b...
Wielka Brytania mocniej chroni pieniądze swoich obywateli przed cyberoszustami. Zgodnie z nowymi przepisami tamt...
Użytkownicy międzynarodowego serwisu z kartami debetowymi, kontami walutowymi i inwestycjami w kryptowaluty zysk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas