Bank nie powinien, ale pobiera miesięczną opłatę za konto?

Bank może niesłusznie pobrać opłatę za konto. Konieczne jest złożenie reklamacji w takiej sprawie.

Publikacja: 02.03.2022 13:59

Błędna opłata rzadko wynika z błędu banku

Błędna opłata rzadko wynika z błędu banku

Foto: shutterstock

Pan Tomasz jest klientem Pekao SA. – W styczniu bank wadliwie pobrał mi opłatę za konto. Po wysłaniu wiadomości z prośbą o wyjaśnienie dwa tygodnie później dostałem informację, że opłata została błędnie pobrana i będzie zwrócona. Niestety, przez miesiąc opłata nie została zwrócona – narzeka pan Tomasz.

Paweł Jurek, rzecznik Pekao SA, zapewnia, że bank stara się, aby takie sytuacje nie występowały.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Konta Bankowe
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń