Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 17:05 Publikacja: 03.03.2022 13:40
Foto: Adobe Stock
Paweł Jurek, rzecznik Pekao SA, mówi, że bank ustawił 5-minutowy limit na potwierdzenie operacji. – Obowiązuje wszystkich klientów. Jeśli klient nie dokona autoryzacji w tym czasie, operacja jest anulowana, a klient zostaje wylogowany. W celu ponowienia operacji należy się zalogować i zlecić ją na nowo – tłumaczy.
Podkreśla, że w bankowości mobilnej PeoPay nie ma ograniczenia czasowego na wpisanie kodu PIN podczas autoryzacji transakcji. Klient ograniczony jest czasem bezczynności wynoszącym pięć minut, bo po tym czasie następuje wylogowanie z aplikacji, oraz przekroczeniem dozwolonej liczby błędnych prób.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nawet osoby niepełnosprawne czy niesamodzielne muszą aktualizować swoje dane osobowe w banku, bo inaczej może do...
Zapomniałeś hasła do aplikacji bankowej, a jesteś na feriach czy wyjeździe poza granicami Polski? Są sposoby, by...
Jeszcze przed świętami mBank chce dostarczyć swoim klientom innowacyjne rozwiązanie – możliwość zakupów online b...
Wielka Brytania mocniej chroni pieniądze swoich obywateli przed cyberoszustami. Zgodnie z nowymi przepisami tamt...
Użytkownicy międzynarodowego serwisu z kartami debetowymi, kontami walutowymi i inwestycjami w kryptowaluty zysk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas