Co sprawia, że twój laptop nie jest dla banku „zaufany ”?

Jeśli komputer, laptop, tablet czy smartfon, których używamy w bankowości elektronicznej dodamy do tzw. urządzeń zaufanych, wówczas zwiększamy bezpieczeństwo własnego rachunku i mamy ułatwione logowanie do serwisu banku.

Publikacja: 14.03.2022 10:58

Co sprawia, że twój laptop nie jest dla banku  „zaufany ”?

Foto: Adobe Stock

Ale co gdy IP urządzenia stale się zmienia, albo klient „czyści ciasteczka” z urządzenia ?

- Proponujemy mobilną autoryzację w IKO i logowanie dwuetapowe. Po wprowadzeniu loginu i hasła, potwierdzamy logowanie w aplikacji mobilnej – radzi Małgorzata Witkowska, z PKO BP.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów