Reklama

Odbiorców zaufanych nie zawsze dodasz na smartfonie

Nie w każdym banku z poziomu aplikacji mobilnej da się wydłużyć listę odbiorców zdefiniowanych na własnym koncie. Czasem trzeba skorzystać z bankowości internetowej.

Publikacja: 04.04.2022 13:46

Odbiorców zaufanych nie zawsze dodasz na smartfonie

Foto: Shutterstock

Nie w każdym banku z poziomu aplikacji mobilnej da się wydłużyć listę odbiorców zdefiniowanych na własnym koncie. Czasem – trzeba skorzystać z bankowości internetowej.

– Obecnie w aplikacji mobilnej nie można dodać nowych odbiorców do listy. Natomiast funkcja ta jest zastąpiona podpowiadaniem w formularzu przelewy danych odbiorcy z wcześniej złożonych przelewów – mówi Ewa Krawczyk, z biura prasowego Santander Bank Polska.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Konta Bankowe
Banki kuszą promocjami na lokaty
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Reklama
Reklama