– Większy wpływ może mieć wersja naszej aplikacji z której korzysta klient oraz ustawienia w samej aplikacji, a także wersja PeoPay, z której korzysta wysyłający przelew na numer telefonu –uważa Paweł Jurek, rzecznik Pekao SA.
PKO BP – IKO
Pan Zbigniew jest klientem PKO BP. Przez wiele lat korzystał z aplikacji banku na swoim smartfonie. Ostatnio wymienił go na iPhone’a i pojawił się problem.
– Nie mogłem zarejestrować numeru telefonu do odbierania przelewów na telefon. Miałem taką usługę kilka lat temu. Później z niej zrezygnowałem, a gdy zmieniłem urządzenie ponownie próbowałem zarejestrować swój numer i okazało się, że nie mam takiej opcji w bankowej aplikacji. Dlaczego? – zastanawia się czytelnik.
W banku dowiedział się, że „opcję rejestracji numeru powinien znaleźć w ustawieniach w sekcji płatności.
Warto sprawdzić: Odziedziczyłeś numer? Może być problem w bankowości mobilnej