Reklama

Po co bank „potrzebuje” dostępu do kontaktów w telefonie

Bankowe aplikacje chcą mieć dostęp do kontaktów w smartfonach klientów, jednak posiadacze rachunków nie muszą się na to zgadzać.

Publikacja: 11.11.2020 15:30

Po co bank „potrzebuje” dostępu do kontaktów w telefonie

Foto: Adobe Stock

Klient PKO BP, pan Krzysztof, zastanawiał się do czego aplikacja IKO „potrzebuje” kończenie dostępu do kontaktów w jego smartfonie. Nawet zapytał o to bank.

– Aplikacja potrzebuje tych danych, aby podpowiadać odbiorcę przy wysyłaniu przelewu na telefon – usłyszał mężczyzna.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Oszczędności
PKO BP ma dla Polaków nową ofertę. Chodzi o listy zastawne
Oszczędności
Inwestycje Polaków bez podatku Belki. Ale tylko do 100 tys. zł
Oszczędności
Oszczędzanie bez podatku Belki? MF przedstawiło rewolucyjne rozwiązania
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Reklama
Reklama