Odziedziczyłeś numer? Może być problem w bankowości mobilnej

Masz numer telefonu po innej osobie, która była klientem tego samego banku? Możesz mieć problemy z korzystaniem z bankowości mobilnej.

Publikacja: 20.08.2020 16:43

Odziedziczyłeś numer? Może być problem w bankowości mobilnej

Foto: Adobe Stock

– Nowy klient, posiadający taki „zdublowany” numer, może korzystać z IKO w trybie pasywnym czyli  aplikacja IKO wyświetla informacje o kontach i innych produktach banku, ale właściciel rachunku nie można wykonywać żadnych operacji. Klient może aktywować aplikację na innym numerze telefonu – radzi Piotr Wardziak, z PKO BP.

Pan Tomasz jest od niedawna klientem PKO BP. Ostatnio na służbowej komórce chciał aktywować bankowość mobilną. – Tylko ja używam tego numeru telefonu, więc nikt inny nie miałby dostępu do mojego konta – opowiada.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Materiał Promocyjny
Jak zacząć oszczędzanie w złocie
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Oszczędności
Od 2016 roku lokaty przynosiły realne straty, ale to może się zmienić
Oszczędności
Polacy starają się oszczędzać, ale oni tego nie robią
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10