Odziedziczyłeś numer? Może być problem w bankowości mobilnej

Masz numer telefonu po innej osobie, która była klientem tego samego banku? Możesz mieć problemy z korzystaniem z bankowości mobilnej.

Publikacja: 20.08.2020 16:43

Odziedziczyłeś numer? Może być problem w bankowości mobilnej

Foto: Adobe Stock

– Nowy klient, posiadający taki „zdublowany” numer, może korzystać z IKO w trybie pasywnym czyli  aplikacja IKO wyświetla informacje o kontach i innych produktach banku, ale właściciel rachunku nie można wykonywać żadnych operacji. Klient może aktywować aplikację na innym numerze telefonu – radzi Piotr Wardziak, z PKO BP.

Pan Tomasz jest od niedawna klientem PKO BP. Ostatnio na służbowej komórce chciał aktywować bankowość mobilną. – Tylko ja używam tego numeru telefonu, więc nikt inny nie miałby dostępu do mojego konta – opowiada.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Oszczędności
Od 2016 roku lokaty przynosiły realne straty, ale to może się zmienić
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama