Aktualizacja: 20.05.2025 05:55 Publikacja: 21.04.2022 09:13
Foto: Adobe Stock
- Nasi klienci, którzy mają aktywną aplikację mobilną IKO, mogą teraz za jej pomocą zweryfikować czy kontaktuje się z nimi rzeczywisty pracownik banku. Klient otrzyma w aplikacji wiadomość (push) z danymi pracownika i poprosi go o podanie tych danych np. imienia i nazwiska - jeśli dane się zgadzają zatwierdza je PIN-em do IKO – mówi Piotr Wardziak, z biura prasowego PKO BP.
Nawet osoby niepełnosprawne czy niesamodzielne muszą aktualizować swoje dane osobowe w banku, bo inaczej może do...
Zapomniałeś hasła do aplikacji bankowej, a jesteś na feriach czy wyjeździe poza granicami Polski? Są sposoby, by...
Jeszcze przed świętami mBank chce dostarczyć swoim klientom innowacyjne rozwiązanie – możliwość zakupów online b...
Wielka Brytania mocniej chroni pieniądze swoich obywateli przed cyberoszustami. Zgodnie z nowymi przepisami tamt...
Użytkownicy międzynarodowego serwisu z kartami debetowymi, kontami walutowymi i inwestycjami w kryptowaluty zysk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas