Pan Mariusz w Azji kupił lokalną kartę SIM. Problemy z aplikacją bankową

Ponowną instalację aplikacji nie zawsze da się przeprowadzić, korzystając z zagranicznego numeru telefonu komórkowego.

Publikacja: 08.07.2022 16:14

Pan Mariusz w Azji kupił lokalną kartę SIM. Problemy z aplikacją bankową

Foto: Adobe Stock

Pan Mariusz, klient Pekao SA, wypoczywa na wakacjach w Azji. Aby mieć tańszy dostęp do internetu, kupił lokalną kartę SIM do swojego telefonu. – Nie mogłem zalogować się do aplikacji bankowej, odinstalowałem ją więc i zainstalowałem ponownie. Przy próbie ponownego logowania do aplikacji mam cały czas wiadomość ze system PeoPay chwilowo niedostępny – opowiada.

Jak poinformowało nas biuro prasowe Pekao SA, w przypadku PeoPay warunkiem koniecznym, aby klient mógł się połączyć z bankiem, jest posiadanie internetu, który może pochodzić z karty SIM polskiej lub zagranicznej. Przyznaje jednak, że jeśli klient potrzebuje zainstalować aplikację od nowa, wówczas przeprowadza się aktywację, podczas której bank oddzwania do klienta na pozostawiony w banku zaufany numer telefonu. – Klient musi mieć możliwość odebrania tego telefonu, aby dokończyć poprawnie aktywację – zastrzega bank.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Konta Bankowe
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Konta Bankowe
Pierwszy bank z 7,2% na koncie oszczędnościowym do 100 tys. złotych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Konta Bankowe
Protest bankomatów. Dziś w Euronecie można pobrać mniejszą kwotę