Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.06.2025 19:18 Publikacja: 08.07.2022 16:14
Foto: Adobe Stock
Pan Mariusz, klient Pekao SA, wypoczywa na wakacjach w Azji. Aby mieć tańszy dostęp do internetu, kupił lokalną kartę SIM do swojego telefonu. – Nie mogłem zalogować się do aplikacji bankowej, odinstalowałem ją więc i zainstalowałem ponownie. Przy próbie ponownego logowania do aplikacji mam cały czas wiadomość ze system PeoPay chwilowo niedostępny – opowiada.
Jak poinformowało nas biuro prasowe Pekao SA, w przypadku PeoPay warunkiem koniecznym, aby klient mógł się połączyć z bankiem, jest posiadanie internetu, który może pochodzić z karty SIM polskiej lub zagranicznej. Przyznaje jednak, że jeśli klient potrzebuje zainstalować aplikację od nowa, wówczas przeprowadza się aktywację, podczas której bank oddzwania do klienta na pozostawiony w banku zaufany numer telefonu. – Klient musi mieć możliwość odebrania tego telefonu, aby dokończyć poprawnie aktywację – zastrzega bank.
Nawet osoby niepełnosprawne czy niesamodzielne muszą aktualizować swoje dane osobowe w banku, bo inaczej może do...
Zapomniałeś hasła do aplikacji bankowej, a jesteś na feriach czy wyjeździe poza granicami Polski? Są sposoby, by...
Jeszcze przed świętami mBank chce dostarczyć swoim klientom innowacyjne rozwiązanie – możliwość zakupów online b...
Wielka Brytania mocniej chroni pieniądze swoich obywateli przed cyberoszustami. Zgodnie z nowymi przepisami tamt...
Użytkownicy międzynarodowego serwisu z kartami debetowymi, kontami walutowymi i inwestycjami w kryptowaluty zysk...
Citi Handlowy kontynuuje świetną ofertę dla tych, którzy preferują oszczędzanie na wysoki procent. Klienci, któr...
Kolejna świetna oferta Citi Handlowy dla tych, którzy preferują oszczędzanie na wysoki procent. Klienci, którzy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas