Wpłatomat pobrał pieniądze, nie ma ich na koncie. Co się stało? Co robić?

Choć wpłatomat przyjął gotówkę i to potwierdził, to pieniądze nie trafiły na konto? Co się z nią dzieje? Zostały w urządzeniu. W takiej sytuacji trzeba złożyć reklamację i czekać na jej rozpatrzenie.

Publikacja: 26.07.2022 12:39

Wpłatomat pobrał pieniądze, nie ma ich na koncie. Co się stało? Co robić?

Foto: Adobe Stock

- W zależności od sytuacji trwa to zwykle kilka dni. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie i tak szybko, jak to jest możliwe – mówi Małgorzata Witkowska, z biura prasowego PKO BP.

Wpłata offline

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów