- W zależności od sytuacji trwa to zwykle kilka dni. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie i tak szybko, jak to jest możliwe – mówi Małgorzata Witkowska, z biura prasowego PKO BP.
Wpłata offline
Pani Zofia prawie dwa tygodnie temu skorzystała z wpłatomatu dużego banku. - Dostałam potwierdzenie wpłaty i niby wszystko super, ale pieniędzy nie ma na koncie - opowiada.
Dodaje, że praktycznie od razu jak to zauważył to złożyłam reklamację. - Tyle że nadal te pieniądze do mnie nie wróciły a infolinia milczy. Jakiekolwiek inne próby kontaktu też nieudane. Co ja mam z głodu umrzeć przez waszą niekompetencję? - pyta
Czy takie sytuacje często się zdarzają? Co jest ich przyczyną? Biuro prasowe Pekao SA przyznaje, że takie wypadki są.
- Przyczyny mogą być różne, ale zdecydowanie najczęściej w wyniku braku łączności między bankomatem, a system centralnym tzw. wpłata offline - wylicza bank.