Wpłatomat pobrał pieniądze, nie ma ich na koncie. Co się stało? Co robić?

Choć wpłatomat przyjął gotówkę i to potwierdził, to pieniądze nie trafiły na konto? Co się z nią dzieje? Zostały w urządzeniu. W takiej sytuacji trzeba złożyć reklamację i czekać na jej rozpatrzenie.

Publikacja: 26.07.2022 12:39

Wpłatomat pobrał pieniądze, nie ma ich na koncie. Co się stało? Co robić?

Foto: Adobe Stock

- W zależności od sytuacji trwa to zwykle kilka dni. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie i tak szybko, jak to jest możliwe – mówi Małgorzata Witkowska, z biura prasowego PKO BP.

Wpłata offline

Pozostało 95% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Konta Bankowe
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Konta Bankowe
Pierwszy bank z 7,2% na koncie oszczędnościowym do 100 tys. złotych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Konta Bankowe
Protest bankomatów. Dziś w Euronecie można pobrać mniejszą kwotę