Przelew na telefon wyszedł, ale nie doszedł. Banki tłumaczą powody

Choć nie powinno, to czasami zdarza się, że przelew na telefon wyjdzie od nadawcy, a do odbiorcy nie dojdzie. Bankowcy twierdzą, że przyczyną jest zwykle błąd ludzki.

Publikacja: 03.08.2022 13:58

Przelew na telefon wyszedł, ale nie doszedł. Banki tłumaczą powody

Foto: Adobe Stock

- Niezwykle rzadko, jednak zdarzają się takie sytuacje, że przelew na telefon trafi do niewłaściwego odbiorcy i najczęściej wynika to z ludzkiego błędu. Dotyczy to numerów telefonów komórkowych, które zarejestrowano do przelewów na telefon BLIK, a następnie zwrócono do puli operatora telefonii komórkowej, zapominając o wyrejestrowaniu z bazy do przelewów na telefon Blik – mówi Małgorzata Witkowska, z biura prasowego PKO BP.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów