Przelew na telefon wyszedł, ale nie doszedł. Banki tłumaczą powody

Choć nie powinno, to czasami zdarza się, że przelew na telefon wyjdzie od nadawcy, a do odbiorcy nie dojdzie. Bankowcy twierdzą, że przyczyną jest zwykle błąd ludzki.

Publikacja: 03.08.2022 13:58

Przelew na telefon wyszedł, ale nie doszedł. Banki tłumaczą powody

Foto: Adobe Stock

- Niezwykle rzadko, jednak zdarzają się takie sytuacje, że przelew na telefon trafi do niewłaściwego odbiorcy i najczęściej wynika to z ludzkiego błędu. Dotyczy to numerów telefonów komórkowych, które zarejestrowano do przelewów na telefon BLIK, a następnie zwrócono do puli operatora telefonii komórkowej, zapominając o wyrejestrowaniu z bazy do przelewów na telefon Blik – mówi Małgorzata Witkowska, z biura prasowego PKO BP.

Pozostało 93% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Konta Bankowe
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Konta Bankowe
Pierwszy bank z 7,2% na koncie oszczędnościowym do 100 tys. złotych
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Konta Bankowe
Protest bankomatów. Dziś w Euronecie można pobrać mniejszą kwotę
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką