Reklama
Rozwiń
Reklama

Przelew na telefon wyszedł, ale nie doszedł. Banki tłumaczą powody

Choć nie powinno, to czasami zdarza się, że przelew na telefon wyjdzie od nadawcy, a do odbiorcy nie dojdzie. Bankowcy twierdzą, że przyczyną jest zwykle błąd ludzki.

Publikacja: 03.08.2022 13:58

Przelew na telefon wyszedł, ale nie doszedł. Banki tłumaczą powody

Foto: Adobe Stock

- Niezwykle rzadko, jednak zdarzają się takie sytuacje, że przelew na telefon trafi do niewłaściwego odbiorcy i najczęściej wynika to z ludzkiego błędu. Dotyczy to numerów telefonów komórkowych, które zarejestrowano do przelewów na telefon BLIK, a następnie zwrócono do puli operatora telefonii komórkowej, zapominając o wyrejestrowaniu z bazy do przelewów na telefon Blik – mówi Małgorzata Witkowska, z biura prasowego PKO BP.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Konta Bankowe
Awaria BLIKa. Wicepremier informuje o możliwym ataku hakerskim
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Konta Bankowe
Najlepsze konta oszczędnościowe. Nawet 8 proc. w skali roku
Konta Bankowe
Banki kuszą promocjami na lokaty
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Reklama
Reklama