Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.06.2025 19:43 Publikacja: 09.01.2023 13:28
Brak SMS to najczęściej awaria po stronie operatora sieci
Foto: shutterstock
Jeden z klientów dużego banku przed świętami Bożego Narodzenia robił zakupy w sieci. – Ale nie mogłem ich dokończyć, bo nie przyszedł mi SMS potrzebny do opłacenia zamówienia. Co robić w takiej sytuacji? – pyta.
Zdaniem Magdaleny Ostrowskiej z ING Banku Śląskiego może być wiele przyczyn powodów takich sytuacji, kiedy to nie dociera wiadomość SMS z kodem autoryzacyjnym.
Nawet osoby niepełnosprawne czy niesamodzielne muszą aktualizować swoje dane osobowe w banku, bo inaczej może do...
Zapomniałeś hasła do aplikacji bankowej, a jesteś na feriach czy wyjeździe poza granicami Polski? Są sposoby, by...
Jeszcze przed świętami mBank chce dostarczyć swoim klientom innowacyjne rozwiązanie – możliwość zakupów online b...
Wielka Brytania mocniej chroni pieniądze swoich obywateli przed cyberoszustami. Zgodnie z nowymi przepisami tamt...
Użytkownicy międzynarodowego serwisu z kartami debetowymi, kontami walutowymi i inwestycjami w kryptowaluty zysk...
Citi Handlowy kontynuuje świetną ofertę dla tych, którzy preferują oszczędzanie na wysoki procent. Klienci, któr...
Kolejna świetna oferta Citi Handlowy dla tych, którzy preferują oszczędzanie na wysoki procent. Klienci, którzy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas