Jeden z klientów dużego banku przed świętami Bożego Narodzenia robił zakupy w sieci. – Ale nie mogłem ich dokończyć, bo nie przyszedł mi SMS potrzebny do opłacenia zamówienia. Co robić w takiej sytuacji? – pyta.
Zdaniem Magdaleny Ostrowskiej z ING Banku Śląskiego może być wiele przyczyn powodów takich sytuacji, kiedy to nie dociera wiadomość SMS z kodem autoryzacyjnym.
- Zazwyczaj są to problemy po stronie urządzenia klienta, problemy z dostępem do sieci komórkowej, lub brak możliwości dostarczenia SMS przez operatorów. Te ostatnie w zdecydowanej większości dotyczą sytuacji, gdy klient znajduje się poza granicami kraju – wylicza Magdalena Ostrowska.
Jej zdanie sytuacje gdy nie następuje wysłanie SMS z powodów problemów w banku są niezwykle rzadkie.
- Skala reklamacji z tego powodu jest znikoma, zwłaszcza w stosunku do ilości wysyłanych kodów autoryzacyjnych w SMS. W przypadku gdy klient ma taki problem powinien postąpić zgodnie z tym co rekomendowane jest na stronie banku – radzi przedstawicielka ING Banku Śląskiego.