Reklama

Problemy z bankową aplikacją w smartfonie. Co może być przyczyną

Bez poprawnie usuniętej aplikacji bankowej w smartfonie nie da się jej zainstalować ponownie. Jeśli nie potrafimy sobie z tym poradzić sami warto poprosić o pomoc ekspertów z oddziału.

Publikacja: 06.03.2023 13:17

Problemy z bankową aplikacją w smartfonie. Co może być przyczyną

Foto: Adobe stock

- Aby móc aktywować aplikację, klient powinien usunąć zbędne urządzenia zaufane w serwisie internetowym lub u doradcy banku. A przed każdym oddaniem telefonu do serwisu, wymianie telefonu czy przywracaniu do ustawień fabrycznych urządzenia można usunąć swoje urządzenie zaufane z poziomu aplikacji mobilnej. To automatycznie zwolni miejsce i umożliwi ponowną aktywację na nowym telefonie – mówi Michał Czurabski, dyrektor ds. Rozwoju Bankowości Mobilnej w Credit Agricole.

Aplikacja na kilku urządzeniach zaufanych

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Konta Bankowe
Najlepsze konta oszczędnościowe. Nawet 8 proc. w skali roku
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Konta Bankowe
Banki kuszą promocjami na lokaty
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama