- Aby móc aktywować aplikację, klient powinien usunąć zbędne urządzenia zaufane w serwisie internetowym lub u doradcy banku. A przed każdym oddaniem telefonu do serwisu, wymianie telefonu czy przywracaniu do ustawień fabrycznych urządzenia można usunąć swoje urządzenie zaufane z poziomu aplikacji mobilnej. To automatycznie zwolni miejsce i umożliwi ponowną aktywację na nowym telefonie – mówi Michał Czurabski, dyrektor ds. Rozwoju Bankowości Mobilnej w Credit Agricole.
Czytaj więcej
Nigdy nie otwieraj żadnych linków, które rzekomo wysyła bank, nawet jeśli wiadomość wygląda na bardzo wiarygodną.
Aplikacja na kilku urządzeniach zaufanych
Pan Łukasz ostatnio miał problem ze swoim smartfonem. – Urządzenie miało zepsuty system operacyjny. Dało się to naprawić, ale po zainstalowaniu aplikacji bankowej ukazał mi się komunikat, że mam podpięte zbyt dużo urządzeń i najpierw muszę je usunąć, żeby aktywować ją na – mówi pan Łukasz.
Zapewnia, że jego telefon to jedyne urządzenie jakie od roku jest podpięte pod aplikacje. - Nigdzie indziej jej nie mam. Jak mam dostać się do mojego konta w aplikacji, żeby ją aktywować na nowo? – pyta mężczyzna
Jak podaje biuro prasowe Pekao SA takie sytuacje wynikają ze względów bezpieczeństwa.