Problemy z bankową aplikacją w smartfonie. Co może być przyczyną

Bez poprawnie usuniętej aplikacji bankowej w smartfonie nie da się jej zainstalować ponownie. Jeśli nie potrafimy sobie z tym poradzić sami warto poprosić o pomoc ekspertów z oddziału.

Publikacja: 06.03.2023 13:17

Problemy z bankową aplikacją w smartfonie. Co może być przyczyną

Foto: Adobe stock

- Aby móc aktywować aplikację, klient powinien usunąć zbędne urządzenia zaufane w serwisie internetowym lub u doradcy banku. A przed każdym oddaniem telefonu do serwisu, wymianie telefonu czy przywracaniu do ustawień fabrycznych urządzenia można usunąć swoje urządzenie zaufane z poziomu aplikacji mobilnej. To automatycznie zwolni miejsce i umożliwi ponowną aktywację na nowym telefonie – mówi Michał Czurabski, dyrektor ds. Rozwoju Bankowości Mobilnej w Credit Agricole.

Aplikacja na kilku urządzeniach zaufanych

Pozostało 93% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Konta Bankowe
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Konta Bankowe
Pierwszy bank z 7,2% na koncie oszczędnościowym do 100 tys. złotych
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Konta Bankowe
Protest bankomatów. Dziś w Euronecie można pobrać mniejszą kwotę
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką