Problemy z bankową aplikacją w smartfonie. Co może być przyczyną

Bez poprawnie usuniętej aplikacji bankowej w smartfonie nie da się jej zainstalować ponownie. Jeśli nie potrafimy sobie z tym poradzić sami warto poprosić o pomoc ekspertów z oddziału.

Publikacja: 06.03.2023 13:17

Problemy z bankową aplikacją w smartfonie. Co może być przyczyną

Foto: Adobe stock

- Aby móc aktywować aplikację, klient powinien usunąć zbędne urządzenia zaufane w serwisie internetowym lub u doradcy banku. A przed każdym oddaniem telefonu do serwisu, wymianie telefonu czy przywracaniu do ustawień fabrycznych urządzenia można usunąć swoje urządzenie zaufane z poziomu aplikacji mobilnej. To automatycznie zwolni miejsce i umożliwi ponowną aktywację na nowym telefonie – mówi Michał Czurabski, dyrektor ds. Rozwoju Bankowości Mobilnej w Credit Agricole.

Aplikacja na kilku urządzeniach zaufanych

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów