Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.07.2025 06:48 Publikacja: 30.04.2023 12:27
Foto: AdobeStock
- Tegu typu opóźnienia są bardzo rzadkie. Mogą one wynikać z problemów technicznych u wszystkich uczestników zaangażowanych w proces wysyłki i odbioru przelewu bankowego. W takich przypadkach klient, który robił przelew, powinien złożyć reklamację w swoim banku – mówi Mariusz Chmieliński, Dyrektor Departamentu Płatności i Kart, w Credit Agricole.
Dodaje, że zgodnie z ustawą regulująca proces rozpatrywania reklamacji przez banki, bank ma maksymalnie 35 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji. My takie reklamacje najczęściej rozpatrujemy do pięciu dni roboczych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nawet osoby niepełnosprawne czy niesamodzielne muszą aktualizować swoje dane osobowe w banku, bo inaczej może do...
Zapomniałeś hasła do aplikacji bankowej, a jesteś na feriach czy wyjeździe poza granicami Polski? Są sposoby, by...
Jeszcze przed świętami mBank chce dostarczyć swoim klientom innowacyjne rozwiązanie – możliwość zakupów online b...
Wielka Brytania mocniej chroni pieniądze swoich obywateli przed cyberoszustami. Zgodnie z nowymi przepisami tamt...
Użytkownicy międzynarodowego serwisu z kartami debetowymi, kontami walutowymi i inwestycjami w kryptowaluty zysk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas