Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.06.2025 10:40 Publikacja: 30.04.2023 12:27
Foto: AdobeStock
- Tegu typu opóźnienia są bardzo rzadkie. Mogą one wynikać z problemów technicznych u wszystkich uczestników zaangażowanych w proces wysyłki i odbioru przelewu bankowego. W takich przypadkach klient, który robił przelew, powinien złożyć reklamację w swoim banku – mówi Mariusz Chmieliński, Dyrektor Departamentu Płatności i Kart, w Credit Agricole.
Dodaje, że zgodnie z ustawą regulująca proces rozpatrywania reklamacji przez banki, bank ma maksymalnie 35 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji. My takie reklamacje najczęściej rozpatrujemy do pięciu dni roboczych.
Nawet osoby niepełnosprawne czy niesamodzielne muszą aktualizować swoje dane osobowe w banku, bo inaczej może do...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Zapomniałeś hasła do aplikacji bankowej, a jesteś na feriach czy wyjeździe poza granicami Polski? Są sposoby, by...
Jeszcze przed świętami mBank chce dostarczyć swoim klientom innowacyjne rozwiązanie – możliwość zakupów online b...
Wielka Brytania mocniej chroni pieniądze swoich obywateli przed cyberoszustami. Zgodnie z nowymi przepisami tamt...
Użytkownicy międzynarodowego serwisu z kartami debetowymi, kontami walutowymi i inwestycjami w kryptowaluty zysk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas