O wycofani transakcji bank nie zawsze informuje

Część banków przesyła klientom wiadomość, że transakcja kartą w sieci nie doszła do skutku, inne odsyłają klientów do bankowości mobilnej czy internetowej.

Publikacja: 10.07.2023 11:14

O wycofani transakcji bank nie zawsze informuje

Foto: Adobe Stock

- Jeżeli sprzedający anuluje transakcję po nałożeniu przez nas blokady, a przed zaksięgowaniem transakcji, to kupujący nie otrzyma powiadomienia o zwolnieniu blokady – mówi Marcel Masełko, product manager w Credit Agricole.

Sprawdź transakcję w aplikacji

Pozostało 95% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów
Konta Bankowe
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Konta Bankowe
Pierwszy bank z 7,2% na koncie oszczędnościowym do 100 tys. złotych
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Konta Bankowe
Protest bankomatów. Dziś w Euronecie można pobrać mniejszą kwotę