- Jeżeli sprzedający anuluje transakcję po nałożeniu przez nas blokady, a przed zaksięgowaniem transakcji, to kupujący nie otrzyma powiadomienia o zwolnieniu blokady – mówi Marcel Masełko, product manager w Credit Agricole.
Sprawdź transakcję w aplikacji
Pani Agnieszka pod koniec czerwca kupowała bilety lotnicze w jednej z tanich linii.
– Transakcja przebiegała bez problemu. Zapłaciłam kartą kredytową. Podałam SMS autoryzacyjny i wszystko wyglądało, że jest w porządku – relacjonuje czytelniczka.
Po kilku dniach zorientowała się, że nie dostała od przewoźnika maila z informacją o locie i numerze rezerwacji.- Próbowałam to wyjaśnić, ale wszystkie numery telefonów na stronie były wyłączone – wspomina pani Agnieszka.
Wówczas postanowiła sprawdzić jak wygląda transakcja od strony banku. Ale był problem z wejściem do aplikacji, na szczęście udało się jej dodzwonić na infolinię banku.