O wycofani transakcji bank nie zawsze informuje

Część banków przesyła klientom wiadomość, że transakcja kartą w sieci nie doszła do skutku, inne odsyłają klientów do bankowości mobilnej czy internetowej.

Publikacja: 10.07.2023 11:14

O wycofani transakcji bank nie zawsze informuje

Foto: Adobe Stock

- Jeżeli sprzedający anuluje transakcję po nałożeniu przez nas blokady, a przed zaksięgowaniem transakcji, to kupujący nie otrzyma powiadomienia o zwolnieniu blokady – mówi Marcel Masełko, product manager w Credit Agricole.

Sprawdź transakcję w aplikacji

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Konta Bankowe
Dane w banku muszą być aktualne
Konta Bankowe
Nawet za granicą odblokujesz konto
Konta Bankowe
E-zakupy w bankowej aplikacji. Pomysł mBanku to rewolucja?
Konta Bankowe
Refundacja skradzionych pieniędzy. Jak działają polskie banki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Konta Bankowe
BLIK łączy siły z Revolutem. Ten sojusz odczują miliony klientów