Aktualizacja: 18.05.2025 08:00 Publikacja: 10.10.2023 10:22
Foto: Adobe Stock
Dlaczego tak się dzieje? - Na jednym urządzeniu mobilnym klient może posiadać tylko jedną aplikację mobilną. Związane jest to z kwestiami bezpieczeństwa. Urządzenie oraz zapisane na nim dane biometryczne stanowią element identyfikacji i uwierzytelnienia klienta, co oznacza, że powinna go użytkować jedna osoba – mówi Monika Banyś, rzecznik prasowa VeloBanku.
Nawet osoby niepełnosprawne czy niesamodzielne muszą aktualizować swoje dane osobowe w banku, bo inaczej może do...
Zapomniałeś hasła do aplikacji bankowej, a jesteś na feriach czy wyjeździe poza granicami Polski? Są sposoby, by...
Jeszcze przed świętami mBank chce dostarczyć swoim klientom innowacyjne rozwiązanie – możliwość zakupów online b...
Wielka Brytania mocniej chroni pieniądze swoich obywateli przed cyberoszustami. Zgodnie z nowymi przepisami tamt...
Użytkownicy międzynarodowego serwisu z kartami debetowymi, kontami walutowymi i inwestycjami w kryptowaluty zysk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas