Aktualizacja: 11.05.2025 19:07 Publikacja: 10.06.2017 18:31
Foto: Fotolia
Najczęstsze problemy:
• Dostarczania biletów następuje np. trzy dni przed wydarzeniem, w sytuacji gdy zakup jest dokonywany pól roku wcześniej. Konsumenci niecierpliwią się i nie są pewni czy je dostaną. • Utrudniony kontakt z pośrednikiem, który często zaznacza, że nie odpowiada, za niezgodności z umową.
Urokliwy pensjonat z widokiem na góry, mocno przeceniona oferta last minute na tygodniowy pobyt pod palmami, tan...
We wrześniu słońca i ciepłej wody w morzu wcale nie trzeba szukać w Afryce czy na Karaibach. Są w Europie kraje,...
Podczas swojego ostatniego urlopu poza krajem 40 proc. osób płaciło wyłącznie fizycznym pieniądzem. Na bezgotówk...
Cięcia cen biletów kolejowych ogłosił wiceprezes państwowego przewoźnika. Bilety na kilkudziesięciu relacjach ma...
Urlop w Chorwacji nie jest tani - bardziej z powodu inflacji niż wprowadzenia w tym roku euro. Cenowo bardziej o...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas