Poniedziałek, 16 marca wieczór. Do pani Agnieszki, klientki PKO BP przychodzi SMS z banku. –Prosimy korzystaj z banku w domu i ogranicz wizyty w placówkach – informuje bank.
Odsyła na swoją stronę:pkobp.pl/zostanwdomu, a na niej można znaleźć szereg porad dotyczących transakcji i przelewów w czasie pandemii. Ban radzi, by unikać skupisk ludzi i ograniczyć wizyty w placówkach, bo większość dyspozycji można zlecić w serwisie iPKO lub aplikacji mobilnej IKO.
– Przelewy można zlecić w serwisie iPKO lub aplikacji mobilnej IKO – jeśli masz zablokowany dostęp zobacz, jak odblokować iPKO lub aplikację IKO. Jeśli nie masz IKO – zobacz, jak zainstalować i aktywować IKO – radzi Magdalena Lejman, z biura prasowego banku.
Warto sprawdzić: Emocje górą. Duże straty funduszy akcji, zawodzą obligacje
Przypomina, że klienci mogą samodzielnie zmieniać limity płatności kartami w iPKO lub IKO, a jeśli nie mają karty do konta, mogą zamówić ją online.