– W przypadku takiego zdarzenia każdy klient ma prawo do złożenia reklamacji w zakresie odsetek naliczonych na jego produkcie depozytowym – tłumaczy Alior Bank.
Warto sprawdzić: Zalegasz bankowi? Przypomną o tym nawet w czasie snu
Błąd w systemie
Pani Iza jest klientką ING Banku Śląskiego. Oprócz ROR-u ma w nim kartę kredytową oraz rachunek oszczędnościowy. We wrześniu przeżyła spory zawód w związku z oszczędnościami.
– Bezpieczne instrumenty typu lokaty czy nawet konta oszczędnościowe są już nieopłacalne. Mało tego- na koncie oszczędnościowym nawet straciłam, bo bank zabrał kilkanaście złotych. I nie wiedziałam z jakiego powodu – opowiada kobieta.
Od pracowników banku usłyszała, że „w lipcu i w sierpniu źle naliczono odsetki, dlatego trzeba było zrobić korektę na koncie”. – Przepraszamy za tę sytuację – dodali bankowcy.