W niektórych obowiązują cały czas, w innych klienci w starszym wieku mają pierwszeństwo w określonych godzinach.
– Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest dla nas szczególnie istotne, dlatego zachęcamy do korzystania ze zdalnych kanałów obsługi za pośrednictwem bankowości internetowej Alior Online oraz aplikacji mobilnej Alior Mobile, dostępnych przez całą dobę. Dzięki nim klienci mogą wykonać większość transakcji bez potrzeby wychodzenia z domu oraz zarządzać swoimi finansami bezpiecznie i wygodnie – tłumaczy biuro prasowe Alior Banku.
Warto sprawdzić: Koronawirus skłonił Polaków do pożegnania gotówki. Co wolą?
W jego oddziałach od 19 października w godzinach 9 – 11 w pierwszej kolejności są obsługiwane osoby powyżej 60. roku życia. Alior Bank zachęca też klientów do bezpiecznego bankowania z domu. A w oddziałach obowiązują wprowadzone już wcześniej zasady bezpiecznej obsługi: ograniczona liczba klientów oraz dystans. – Prosimy też klientów by nie odwiedzali oddziałów w przypadku występowania objawów infekcji dróg oddechowych (kaszel, katar, gorączka) – apeluje bank.
W wyznaczonych godzinach czekają na seniorów
W PKO BP osobny powyżej 60. Roku życia w godz. 10-12 obsługiwane są w w oddziałach w pierwszej kolejności. – Już na początku pandemii przygotowaliśmy specjalne rozwiązania dla osób, które korzystają z bankowości w tradycyjny sposób, w oddziałach – również dla seniorów – mówi Joanna Fatek, z biura prasowego banku.