Aktualizacja: 01.07.2025 06:24 Publikacja: 04.11.2020 16:12
Foto: Adobe Stock
W niektórych obowiązują cały czas, w innych klienci w starszym wieku mają pierwszeństwo w określonych godzinach.
– Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest dla nas szczególnie istotne, dlatego zachęcamy do korzystania ze zdalnych kanałów obsługi za pośrednictwem bankowości internetowej Alior Online oraz aplikacji mobilnej Alior Mobile, dostępnych przez całą dobę. Dzięki nim klienci mogą wykonać większość transakcji bez potrzeby wychodzenia z domu oraz zarządzać swoimi finansami bezpiecznie i wygodnie – tłumaczy biuro prasowe Alior Banku.
Mollie, jeden z najszybciej rozwijających się dostawców usług finansowych w Europie, rusza z uługami w naszym kr...
Według danych Ministerstwa Finansów, od stycznia do listopada 2024 roku wpływy z tzw. podatku Belki wyniosły 10,...
Wprawdzie w Europie Środkowej i Centralnej trzeci kwartał br. przyniósł kolejny z rzędu wzrost popytu na złote s...
Inflację jako główny powód do zmartwienia wskazuje 37,8 proc. badanych. Na szczycie listy naszych największych s...
Prawie 25 proc. realnie stracił ktoś, kto od 2016 roku trzymał swoje oszczędności na przeciętnej lokacie. Siedem...
Choć większość Polaków stara się regularnie oszczędzać to aż jedna piąta tego w ogóle nie robi. Najgorzej jest w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas