Karta płatnicza uszkodzona. Za duplikat trzeba płacić

Mamy mechanicznie uszkodzony chip w ważnej karcie płatniczej? Bank ją zawsze wymieni – ale nie zawsze zrobi to za darmo.

Publikacja: 18.04.2021 15:56

Karta płatnicza uszkodzona. Za duplikat trzeba płacić

Foto: Adobe Stock

Pan Michał, klient Santander Bank Polska, odkrył, że ma uszkodzony chip w karcie płatniczej. – Przy wypłacie z bankomatu muszę używać BLIK-a, a kartę wymienić. Ile to trwa? I dlaczego chip przestał działać? – zastanawia się czytelnik.

Warto sprawdzić: Karty wirtualne. Ile kosztuje alternatywa plastiku

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Oszczędności
Ostra walka o nasze e-portfele
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Oszczędności
Tyle Polacy oddali fiskusowi z tytułu podatku Belki
Oszczędności
W Europie Środkowej i Centralnej wciąż niższy popyt na złoto
Oszczędności
Choć ceny wciąż rosną, inflacji boimy się coraz mniej
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Oszczędności
Od 2016 roku lokaty przynosiły realne straty, ale to może się zmienić
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont